Назвали найдивовижніші сучасні селектори автоматичної коробки передач

Автоматична трансмісія користується найширшим набором варіантів перемикання. З появою електронного перемикача звична куліса трансмісії – металевий стрижень з кнопкою або без і позначками PRND – поступилася місцем більш вигадливим деталям. Подивимося, які перемикачі автоматичної коробки зараз пропонують автовиробники.

Моностабільний перемикач / гойдалка

З першого погляду важіль нагадує традиційний перемикач, але насправді він більше схожий на джойстик, оскільки тут відсутній стрижень, а рухається лише невелика деталь, що височіє над центральним тунелем, тоді як нижня частина залишається на одному місці. Сьогодні такі перемикачі можна зустріти в автомобілях Alfa Romeo, Audi, Cadillac, Chevrolet, Jaguar, Land Rover, Mercedes-AMG, Mini, Nissan, Infiniti, Volvo та Polestar.

Мініатюрний моностабільний перемикач

Такі мікроджойстики можна зустріти, наприклад в автомобілях Audi S3 та e-Tron GT, Porsche 911 та Taycan, Volkswagen Golf R та Golf GTI.

Поворотна шайба

Ця проста поворотна конструкція просто змінює рух при перемиканні з вгору-вниз або схід-захід оборотним рухом. Такий перемикач мають Chrysler Pacifica, Dodge Ram, Jeep Grand Cherokee та Wagoneer, багато моделей Ford.

Поворотний моностабільний перемикач

Марка Genesis вирішила піти далі та об’єднала два типи перемикачів – джойстик та поворотну шайбу. Такий контролер мають Genesis GV70, G80 та GV80.

Перемикач на стійці керма версія 2.0

Mercedes-Benz був одним з перших автовиробників, які широко впровадили електронні перемикачі передач, і одразу скористався перевагою звільнення місця на центральній консолі, вилучивши звідти орган управління. Приклад Мерседеса наслідують Tesla і Lucid.

Кнопки перемикання передач

Таке просте та логічне рішення застосоване в автомобілях Aston Martin, Hyundai, Jaguar I-Pace. У кожного виробника, звісно, ​​по-своєму.

Кнопки та тумблер

На більшості автомобілів Honda і Acura з автоматичною трансмісією використовуються звичайні кнопки для режимів паркування, нейтраль і драйв, а для включення заднього ходу потрібно зрушити, потягнути вимикач.

Клавіші фортепіано

Такий тип кнопкового селектора передач використовує лише бренд Lincoln.

Джойстик

Фактично, принцип дії тут такий же, як у моностабільного перемикача BMW, але перемикання відбувається дещо інакше.

Сенсорний екран / Телепатія

Цей вид селектора є доступним на нових автомобілях Tesla. Фізичний перемикач залишився на своєму місці, а програмне забезпечення дозволяє “передбачати” бажаний напрямок руху, на основі того, які перешкоди автомобіль “бачить”, контексту та навігаційної карти.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти