Назвали кросовери з найпроблемнішими двигунами
В наш час на автомобільному ринку представлено безліч автомобільних двигунів, у яких приблизно однакова якість збирання та ресурс. Однак є агрегати, які навіть на тлі сучасних двигунів показують вкрай низьку надійність.
Пропонуємо ознайомитися з п’ятьма моделями кросоверів, які страждають від проблемних двигунів.
Почнемо з Peugeot 3008, який комплектується двигуном ЕР6. Цей агрегат французи розробили у 2006 році разом із інженерами компанії BMW. Незважаючи на хороші характеристики силовий агрегат досить погано збалансований, у нього часто підтікає масло і охолоджуюча рідина, слабкий ланцюг ГРМ, швидкий знос натягувача і присутній масложер.
Далі у нас йде Volkswagen Tiguan із 1,4-літровим двигуном EA111. Цей мотор має дуже низьку надійність: розтяг ланцюга ГРМ, масложер і примхливість до якості палива.
Наступним у списку йде 2-літровий турбований дизельний двигун N47, який з 2007 року встановлюється на BMW X3. Даний агрегат схильний до перегріву, у нього часто засмічуються шлаками тракти, малий ресурс ланцюга ГРМ і вимогливість до якості дизеля.
Не варто також купувати Opel Mokka, під капотом якого стоїть 1,4-літровий турбований двигун A14NET, розроблений в 2009 році компанією Chevrolet. Цей агрегат має високий рівень шуму, малий ресурс помпи, протікання клапанної кришки та сальника коленвала.
Renault Duster з 1,5-літровим дизельним двигуном К9К теж є не супер надійним варіантом. Головна проблема цього силового агрегату – п’єзоелектричні форсунки. Також страждає турбонаддув, поршні та паливний насос.