У мережі показали, які були типи кузовів “Таврії”: серійні та концепти

“Таврія” як нова базова модель Запорізького автозаводу стала основою цілої лінійки моделей, серед яких виявилося кілька вдалих.

Модифікацію моделі з правим кермом було спроектовано на першому етапі роботи над новою модельною гамою ЗАЗ.

У чотиридверній версії “Таврії” мали бути дві двері на правому борту і одна велика – на лівому. Четверті двері – кришка багажника залишилася на місці.

Місткий кузов пятидверной “Таврії” був схожий на універсал, але за канонами 1980-х років для статусу універсала автомобілю не вистачало довгого заднього звису і вертикальної ляди. Тим часом, 1994 року цю машину запустили у виробництво саме як універсал ЗАЗ-1105 “Дана” (1994 – 1997 рр.).

Добре відома нам “Таврія” зі збільшеним багажником, виявляється, була створена ще 1988 року. Були варіанти як без заднього сидіння, так і з ним. Вантажопідйомність заявлялася лише на рівні 290 кг. Ідею зберегли на майбутнє, щоб на початку 1990-х запустити цю машину у серію з індексом ЗАЗ-11024. Більшість машин випустили не з глухими боковинами, а зі скляними вікнами.

Седан майже одразу отримав індекс ЗАЗ-1103. Це був найбільший автомобіль у тодішньому сімействі “Таврії”, адже задній звис у нього був навіть більшим, ніж у “п’ятидверки” ЗАЗ-1105, яка потім стала “Даною”.

Про автомобілі вагонного компонування на базі “Таврії” збереглося менше інформації. Відомо, що мікроавтобус збиралися випускати по 30 – 50 тисяч екземплярів на рік.

Повноцінного кабріолету у Запоріжжі зробити не змогли, але ландо з м’якою задньою частиною даху – запросто.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти