Назвали автомобілі з несиметричним кузовом
Автомобілі прийнято робити симетричними для зручного розташування вузлів та агрегатів. Але в історії автопрому з’являлися і незвичайні моделі з несиметричним кузовом, передає «Твоя МАШИНА».
Nissan Cube (з 2008 року)
У цього автомобіля відсутня права задня стійка даху. Бічні вікна та задні з’єднані одним контуром і створюють справді незвичайний дизайн. Незважаючи на нестандартність, модель третього покоління випускається вже 11 років.
Таврія (1992 р.)
У задній частині є лише одна двері, тобто пасажири заднього ряду можуть вийти лише з правого боку. При цьому ліворуч двері залишалися широкими, від класичної «Таврії». У масове виробництво автомобіль так і не надійшов через економічні проблеми в СРСР.
БелАЗ-540 (1965–1975 рр.)
Кар’єрний самоскид не важливий дизайн, і велика кабіна теж не особливо потрібна. Тому білоруські архітектори дали йому одномісний «кокпіт». Водію в ньому комфортно, хоча розміри кабіни виглядають надто непропорційно на тлі величезного відсіку мотору. При цьому в салон також міг поміститися пасажир – праворуч від водія було ще одне сидіння.
AMC Pacer (1975 – 1979)
Модель хотіли зробити гібридом, і в результаті вийшов автомобіль у формі хетчбека, але по суті дредноут. Так, довжина та ширина становили 4,4 та 2 метри відповідно. Під капотом був двигун об’ємом 3,8 – 5,0 л. Інтер’єр був чисто американський, багатий. Також цікавим рішенням було зробити праві двері на 10 см ширшими за ліві. Зате на заднє сидіння можна було залізти через відкинуту спинку переднього.
Renault 16 (1965 – 1980)
Автомобіль вважається першим у світі хетчбеком. Асиметрія вражає з погляду інженерії: колісна база праворуч на 7 см більша, ніж ліворуч. При цьому це не погіршило керованість. Пояснюється така розбіжність у геометрії конструкцією задньої підвіски: інакше розмістити труби з торсіонами було неможливо.
Fiat 500 3+1 (з 2020 р.)
У цьому випадку асиметрія має збільшити комфорт водія. Крім тридверного кузова з’явилася версія 3+1, у якої праві двері отримали додаткову «половинку» – маленьку стулку навпроти заднього сидіння. Відкрити її можна лише після відчинення основних дверей.