Водіям розповіли, що важливіше для бездоріжжя – повний привід чи високий кліренс

Зараз багато автовиробників випускають кросовери тільки з переднім приводом, хоча водії більше віддають перевагу повнопривідним автомобілям. Чи важливий привід 4×4, розповість «Твоя МАШИНА».
Передньопривідні кросовери дешевші за аналоги з повним приводом. Тобто, купуючи монопривідний SUV, можна взяти комплектацію багатшими. Але вважається, що у повного приводу прохідність вища.
Однак набагато важливіша саме висота кліренсу. Так, кліренс LADA XRAY Cross 220 мм дозволяє машині вільно їхати навіть у глибокій колії, а при попаданні в яму бампери не постраждають.
Також не варто забувати про такий пристрій, як ланцюги. Якщо вдягнути їх на колеса, то навіть бюджетний кросовер легко зможе їхати через снігове поле.
З повнопривідними кросоверами справи дещо інакше. З дорожнім просвітом 150-180 мм їм важко пересуватися в колії. Також немає захисту моторного відсіку, і картер двигуна або коробки може пошкодитися великим каменем, не помітним у снігу. Якщо такий захист поставити, то кліренс зменшиться на 3-5 мм і прохідність знизиться.
Варто відзначити і муфту повнопривідних машин. Деякі моделі муфт перегріваються після п’яти хвилин буксування, тому доводиться лопатою вигрібати сніг з-під днища. Останнім часом навіть на кросовери з дизельними моторами стали ставити роботи з двома мокрими зчепленнями, а така трансмісія не призначена для бездоріжжя.
Також «робот» легко перегрівається, і коли робоча рідина починає грітися, електроніка примусово розмикає диски зчеплення. Якщо автомобіль зараз заїжджав на гірку, але він просто покотиться назад.