Водіям розповіли, як обрати шиномонтаж у чужому місті

Шиномонтажні майстерні сьогодні є майже біля кожного перехрестя. Але довірити автомобіль можна не кожній команді.
Власникам автомобілів із сучасними низькопрофільними шинами великого діаметру слід ретельно ставитись до вибору шиномонтажної майстерні.
Стоячи в черзі на шиномонтаж, можна зробити певні висновки щодо якості послуг за характером дій сервісменів. Спробуйте з’ясувати такі питання:
Куди працівник складає відкручені колісні болти (гайки) – на землю, у пісок чи хоча б на чисту плитку?
Чи не кидає він ковпак лицьовою стороною на асфальт (бетон, плитку)?
Чи не робить він так само з колесом – так що фарба диска при падінні дряпається об бетон?
Чи не одягає монтажник шину на неочищений диск – з крихтами гуми, піском та корозією? Такий підхід до справи спричинить постійні втрати тиску в шині.
Яким чином сервісмен починає закручувати болти (гайки) – наживляючи їх вручну чи одразу пневмопістолетом? При спробі діяти відразу гайковертом велика можливість зірвати різьбу – тобто спровокувати недешевий ремонт або заміну маточини.
Чи не затягують болти (гайки) коліс на смерть, навалившись усім тілом на двоплечий ключ? В ідеалі кріплення коліс слід затягувати динамометричним ключем – при тому, що кожна модель має своє зусилля! Мало хто знає, що від зусилля затягування колісних болтів залежить робота гальмівних механізмів. Але в реальному житті обходяться пневмопістолетом із налаштованим на середній показник зусиллям.