Водіям розповіли, як обрати шиномонтаж у чужому місті

Шиномонтажні майстерні сьогодні є майже біля кожного перехрестя. Але довірити автомобіль можна не кожній команді.

Власникам автомобілів із сучасними низькопрофільними шинами великого діаметру слід ретельно ставитись до вибору шиномонтажної майстерні.

Стоячи в черзі на шиномонтаж, можна зробити певні висновки щодо якості послуг за характером дій сервісменів. Спробуйте з’ясувати такі питання:

Куди працівник складає відкручені колісні болти (гайки) – на землю, у пісок чи хоча б на чисту плитку?

Чи не кидає він ковпак лицьовою стороною на асфальт (бетон, плитку)?

Чи не робить він так само з колесом – так що фарба диска при падінні дряпається об бетон?

Чи не одягає монтажник шину на неочищений диск – з крихтами гуми, піском та корозією? Такий підхід до справи спричинить постійні втрати тиску в шині.

Яким чином сервісмен починає закручувати болти (гайки) – наживляючи їх вручну чи одразу пневмопістолетом? При спробі діяти відразу гайковертом велика можливість зірвати різьбу – тобто спровокувати недешевий ремонт або заміну маточини.

Чи не затягують болти (гайки) коліс на смерть, навалившись усім тілом на двоплечий ключ? В ідеалі кріплення коліс слід затягувати динамометричним ключем – при тому, що кожна модель має своє зусилля! Мало хто знає, що від зусилля затягування колісних болтів залежить робота гальмівних механізмів. Але в реальному житті обходяться пневмопістолетом із налаштованим на середній показник зусиллям.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти