Українцям розповіли, як привезти автомобіль із нульовим розмитненням

Зовсім недавно був прийнятий закон про “нульове розмитнення” і першим автомобілем, який був ввезений на нових умовах, став Mercedes-Benz C-Class 2012 року випуску з дизельним двигуном. Цей транспорт ввозився для конкретного замовника до України.

Автомобіль був придбаний у європейського дилера після ретельного підбору та технічної діагностики. Проте, щоб компанія-посередник придбала його, в Україні необхідно було виписати нотаріальну довіреність від замовника. Вона коштувала 1000 грн.

Далі йде виписка договору купівлі-продажу. Без нього розмитнити авто в Україні неможливо.

Щоб перетнути кордон, потрібно оформити “експортну декларацію” – документ, що підтверджує намір вивезти автомобіль за межі Євросоюзу. Його можна оформити у будь-якого з місцевих митних брокерів, багато офісів яких знаходяться дорогою до прикордонного пункту пропуску. Ціна питання – близько 850 грн.

Для того, щоб надто довго не затримуватися на українському пропускному пункті, варто подбати про те, щоб мати підготовлену попередню митну декларацію громадянина (ПДГ), яку заздалегідь дорогою до кордону оформляє український брокер. Йому слід надіслати всі дані про автомобіль та його власника. Брокер реєструє ПДГ на митниці за допомогою спеціальної програми, а тому хто за кермом автомобіля надсилає номер цього документа.

Згідно з новим законом, на кордоні не потрібно нічого платити (вносити заставу у розмірі митних платежів), адже у графах “мито”, “акциз” та “ПДВ” вказуються нулі. Після цього автомобіль залишає прикордонний КПП, проте митне оформлення поки що не завершено. На момент проведення першого в’їзду за новим законом ще не спрощено порядок розмитнення від Кабміну, за яким можна було б все зробити одночасно на кордоні. Тому із кордону для закінчення всіх формальностей слід доставити автомобіль на один із митних постів місцевої митниці.

Там брокер готує митну декларацію (вже не “попередню”) і автомобіль з усіма документами в’їжджає в зону митного контролю. Важливо, щоб у техпаспорті цього авто було вказано стандарт “Євро-5”. Якби цього уточнення не було, довелося б отримувати довідку про відповідність ТЗ певному екостандарту ще до початку всіх митних формальностей.

Нарешті, розмитнення автомобіля закінчено, він залишає зону митного контролю, а власник отримує “закриту” митну декларацію та посвідчення митниці, яке дозволяє зареєструвати авто у СЦ МВС. Але перед цим слід провести сертифікацію транспортного засобу – ці вимоги залишилися чинними.

За витратами: брокер коштуватиме близько 3000 грн, сертифікація машини – 2500–3000 грн. Останній крок – державна реєстрація “свіжопригнаного” автомобіля. Послуги сервісного центру МВС (а також свідоцтво про реєстрацію та номерні знаки) обійдуться власнику близько 800 грн, крім цього, слід сплатити збір за першу реєстрацію до Пенсійного фонду, розмір якого становить від 3 до 5 відсотків від митної вартості транспортного засобу.

Після цього Mercedes-Benz отримує українські номерні знаки, при цьому жодних митних платежів – мита, акцизу та ПДВ – сплачено не було. Сумарні витрати на оформлення, не включаючи збору до ПФ за першу реєстрацію ТЗ, склали трохи більше ніж 8 тисяч гривень.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти