Водіям розповіли, чому важливо вчасно ремонтувати пошкоджене вітрове скло автомобіля

Більшість автомобілістів знає, що маленький скол згодом виросте у великий або породить ще безліч неприємностей. Тому його потрібно якнайшвидше прибрати.

Технологія ремонту сколів та тріщин скла на сьогоднішній день добре відпрацьована. Пошкодження залишається, але стає менш помітним.

Такого ефекту досягають введенням спеціального полімеру, який маскує грані дефекту, що заломлюють світло. Перед тим, як зайнятися ремонтом, фахівець повинен переконатися, що тріщини та промені від сколу більше не виростатимуть. Якщо вони дійшли до краю скла, процес зупиняється природним шляхом. В іншому випадку доводиться свердлити мініатюрний отвір у верхньому шарі скла на кінці променя (нагадаємо, триплекс складається з кількох шарів, пов’язаних плівкою). Кругла форма отвору унеможливлює подальше розростання тріщини, а маскується воно так само, як і початковий дефект.

Ремонт займає близько півгодини, а більшість часу йде на полімеризацію введеного складу. В результаті на місці великого сколу залишається маленька, ледь помітна пляма, тріщина перетворюється на ледь помітний волос.

Однак не всі дефекти вітрового скла підлягають ремонту. Наприклад, причиною багатьох тріщин у його нижній третині стають зовсім не камені, а різкі перепади температур, властиві зазвичай холодній порі року (на холодне скло потрапляє гаряче повітря з обігрівача). Як правило, у цьому випадку з’являються довгі тріщини, усувати які немає сенсу навіть з економічної точки зору. Марно ремонтувати і старі дефекти: вони залишаться помітними, незважаючи на всі старання сервісменів.

Джерело avtomir.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти