Очікування можуть не виправдатися: що не так з “безкоштовним розмитненням” євроблях
Вартість завезеного з Європи автомобіля може значно відрізнятися від очікувань українського покупця – аж до 50% від заявленої ціни. Експерти попереджають, що на підсумковий цінник вплине не лише комплектація, пробіг та загальний стан машини, а й додаткові витрати на доставку, митне оформлення, сертифікацію, пенсійний збір та ін.
Підсумкова ціна готового автомобіля в середньому “виллється” в плюс $1000 до виставленої ціни. І причина – у витратах, що супроводжують легалізацію автомобіля.
В цілому, якщо машина купується в Європі, спочатку її необхідно зняти з обліку, отримати тимчасові (транзитні) номерні знаки та оформити страховку, якщо вона не йде в комплекті з номерними знаками (залежить від країни). Далі заповнюється експортна декларація, за нею український брокер подає попередню митну декларацію і лише після цього можна буде оформити остаточну декларацію та отримати підтвердження від митниці.
Наступним етапом стане проходження сертифікації та отримання сертифіката відповідності, а також постановка автомобіля на облік, проходження експертного огляду, отримання номерних знаків та свідоцтва про реєстрацію. Все це спричинить доплату в “кілька сотень доларів” без урахування доставки.
Так, до вартості автомобіля доведеться додати щонайменше $500, якщо завозити його самостійно і до $1500 – за допомогою посередників.