Водіям розповіли, як економити паливо

Чи не найбільший вплив на споживання палива має стиль водіння. Тому варто окремо зосередитись на тих навичках, які дозволять суттєво зменшити споживання палива. І, відповідно, збільшити дистанцію пробігу на певній кількості пального.

Гальма – це погано

Загальна порада полягає в тому, що потрібно намагатися рухатися так, щоб мінімізувати застосування гальм, використовуючи їх лише за необхідності повної зупинки автомобіля – плавної або екстреної.

Різні методи прискорення автомобіля

У міських умовах можна використовувати динамічне прискорення на перших передачах (1-2-3) та швидкий перехід на максимально високу передачу (5-6). Незважаючи на абсурдність поради, насправді тут багато переваг:

– можливість від’їхати подалі від потоку та отримати так званий «оперативний простір» перед собою;

– робота двигуна на різних оборотах з інтенсивним продуванням камери згоряння;

– просто задоволення від прискорення;

Але, як не дивно, це також і економія пального. Адже при динамічному прискоренні автомобіль миттєво досягає дозволеної міської швидкості, а далі, на високій передачі, двигун лише підтримує цю швидкість, маючи невисокі обороти і вимагаючи мінімум палива. Тобто спочатку буде невеликий період високого рівня споживання пального, проте далі настає період невеликого рівня споживання пального — і в цілому споживання пального за певний відрізок шляху може виявитися нижчим, ніж їхати плавно. Однак варто відзначити, що такий варіант спрацює лише в тому випадку, якщо ви стартуєте з першої лінії перед світлофором, вам ніхто не заважає, є певні навички та готовність до динамічного прискорення автомобіля. У всіх інших випадках краще вибирайте стиль прискорення «плавно та обережно».

Перемикайтеся вчасно та розумно (для автомобілів з МКПП)

Зазвичай автомобілі з автоматичною коробкою перемикань передач (АКПП) мають кілька програм керування “автоматом” та/або можуть налаштовуватися під стиль керування конкретного водія. Тому через деякий час трансмісія АКПП сама пристосується та підбере найекономніший режим руху. Крім того, багато що залежить від конструкції «автомата»: наприклад, CVT-варіатори в принципі спроектовані і працюють таким чином, щоб тримати двигун в оптимальному робочому діапазоні — і, відповідно, досягати найкращої економії. Однак автомобіль з механічною коробкою перемикання передач (МКПП) потребує уваги водія до вибору передачі. Загальна рекомендація: для швидкості руху, яка встановилася, — вибирати максимальну передачу. Тоді обороти колінчастого валу двигуна будуть мінімальними і він споживатиме невелику кількість пального.

Увага на техніку: прогрів двигуна, економайзер автомобіля

Загальна рекомендація полягає в тому, що вам потрібно здійснювати мінімальний прогрів двигуна в теплу пору року та триваліший прогрів двигуна взимку – проте лише за умови плавного початку руху.

По-перше, мастилу потрібно розійтися по системі змазки двигуна, а це вже кілька секунд.

По-друге, після такого прогріву вже можна їхати, але без різких прискорень та високих оборотів. Адже деталі двигуна ще не прогрілися повністю, ще не вибрані теплові зазори – і все це може призвести до пошкоджень.

Зрештою, звертайте увагу на економайзер автомобіля. Аналогічно підказчику перемикання передач, ця система може допомогти покращити економічність руху.

І кілька слів про трасу…

На трасі працюють дещо інші правила. Тут можна поступитися пункту завантаження автомобіля: адже в довгу подорож все ж таки доведеться брати багато необхідних речей, але при цьому не доведеться часто стартувати зі світлофорів і прискорюватися. Крім того, враховуйте завантаження автомобіля і правильно вибирайте тиск у шинах – зазвичай при повному навантаженні потрібно суттєво підвищувати тиск у задніх шинах.

У той же час на трасі дуже важлива аеродинаміка автомобіля: використовуйте багажник на даху або багажний бокс тільки в разі нагальної потреби – він впливає і на споживання пального, і на рівень шуму при швидкому русі автомобіля.

Найекономнішою вважається швидкість 90 км/год, проте можете вільно додати-відняти 10 км/год за власним бажанням – це несуттєво вплине на споживання палива. Однак швидкість значно вища за 100-110 км/год може призвести до зростання споживання пального на 10-20%, а швидкість 130 км/год вже додасть третину або навіть більше.


Джерело hotline.finance
Не пропустіть
1111111111111

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти