Назвали топ найбезпечніших автомобілів у світі
Комітети NCAP у різних країнах оцінюють автомобілі на основі міжнародних стандартів та власної внутрішньої статистики аварій. Використовуючи агреговані дорожні дані та результати різних тестів, вони визначають найнебезпечніші автомобілі.
Найбільш авторитетними такими організаціями є: EuroNCAP (Європа); АНКАП (Австралія); НАСВА (Японія). Спираючись на їх дані, подивимося, які сучасні автомобілі визначені як найбезпечніші.
Renault Clio V
Clio є лідером серед міських малолітражних автомобілів. Хоча цей представник міні-сегменту не отримав високих оцінок у всіх категоріях, він досяг успіху у багатьох дисциплінах, особливо у захисті дорослих (96%) та дітей (89%). Ефективність систем допомоги водієві оцінюється у 75%. Погано складаються справи із захистом пішоходів, які випадково потрапили під колеса – 72%.
Mercedes-Benz A-Class
Король компактного сегмента Mercedes A-Class. Сенсаційні залишкові результати охоплюють 3 із 4 категорій. За рівнем захисту дорослих, дітей та пішоходів модель досягла 96%, 91% та 92% відповідно. Погану оцінку у 80% отримали лише системи допомоги водієві. Проте загалом цей “німець” є абсолютним домінантом у своєму сегменті за рівнем безпеки.
Volkswagen Arteon
У середньому класі Артеон є явним лідером. У всіх чотирьох підкатегоріях він отримав позначку 80% та більше. Це означає, що захист окремих пасажирів, водія та пішоходів, а також робота допоміжних систем на рівні достатньому для спокою користувача. Останні «Артеони» – найбезпечніші автомобілі у своєму класі.
Subaru Forester
У сегменті компактних позашляховиків Forester перемагає з дуже хорошим результатом: 5 зірок, 97% за захист дорослих та 91% за безпеку дітей. Рівень підтримки пішоходів та електронних помічників оцінюється у 80 та 78% відповідно.
Volvo ХС60
Volvo XC60 в окремих категоріях (дорослі, діти, пішоходи, допоміжні технології) набирає 98%, 87%, 76% та 95%. Також слід зазначити, що це єдиний кросовер, який фактично обігнав Tesla 3 за ефективністю датчиків, випередивши преміальний Mercedes.