1 л бензину на день їзди: міняємо авто на скутер за $400

Ринок скутерів в Україні складається з двох сегментів: уживані щойно привезені з-за кордону і такі ж, але з пробігом по Україні. Виняток – китайці, які продаються у країні новими.

Якщо розглядати скутер як тимчасову заміну автомобілю в пору дефіциту бензину, то є сенс говорити лише про вживані екземпляри.

За $400 можна придбати як скутер, нещодавно привезений з Японії чи Кореї, так і неабияк змучений українськими дорогами та багаторазово відремонтований тут же.

Топ-5 гідних скутерів за $400

Honda Dio

Це буквально класика жанру, адже модель Dio є просто всюди. Швидше за все, у нашому ціновому діапазоні це буде покоління AF 35 або Dio попередньої генерації AF 27, однак у дуже хорошому стані. За малу масу (65 кг) та потужний двотактний двигун (7,2 к.с.) цю модель часто називають спортивною. Це не дуже добре для покупця, адже саме Dio 35 часто купують молоді хлопці, які швидко вбивають скутер та продають його у такому вигляді.

Honda Lead

Солідніша двомісна модель На вказані гроші можна буде вибрати Lead у поколінні AF20. Цей двомісний мопед вже не дуже модний, але комфортабельний і відрізняється запасом міцності, має надійну раму та передню важільну підвіску, пристосовану до поганих доріг.

Suzuki Let`s

Ще одна класична для світового мотопрому – 50-кубова модель. Компактний скутер цілком справедливо вважається одномісним, але в цих межах він досить практичний та міцний.

Рекомендується вибирати Let`s перших генерацій, адже починаючи з четвертої моделі почали комплектувати чотиритактним двигуном, який за виділену суму буде вже у поганому стані – а ремонт чотиритактників, як відомо, справа недешева.

Viper Storm

“Китайців” у категорії уживаних скутерів небагато, адже вони не такі живучі, як аналогічні “японці”. Десять-п’ятнадцять років тому в Україні під маркою Viper продавалося кілька моделей, серед яких, мабуть, найпоширенішим був Storm – досить поважний (96 кг), із чотиритактним двигуном, містким багажником та повноцінним двомісним сидінням.

Kanuni 50 QT

Ще один “китаєць”, загалом аналогічний ”Шторму”. Двигун також чотиритактний, але сидіння не таке велике, хоч і не одномісне. Скутер не любить великих навантажень, адже якість матеріалів навіть у важливих деталей невисока.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти