Коли на українських АЗС з’явиться достатньо пального

Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн очікує, що дефіцит пального трохи згасне до кінця травня. При цьому обмеження залишаться. Але, за словами експерта, це лише перший етап. І вже в червні на український паливний ринок чекатимуть нові виклики, зокрема через жнива.

Цілком проблеми з дефіцитом мають зникнути, коли Україна налагодить нові транспортні коридори з Європи. Нова система постачання може запрацювати до серпня.

“Високі ціни та довгі черги роблять свою справу, споживання потроху падає. У той же час, постачання потроху, але зростає. Активно збільшується обсяг постачання автотранспортом, у тому числі через оперативне зняття бюрократичних перешкод. Але головна проблема із залізничними партіями, яка теж має перспективу поступового вирішення”,
– Заявив Куюн.

Основна проблема – логістика. Пальне для України є. Але проблема – у його доставці сюди. Як повідомив Куюн, українські компанії ще у квітні законтрактували дуже великі обсяги нафтопродуктів. Тільки найпотужніші оператори мали зробити передоплату на суму 200 мільйонів доларів. Але транспортна система Європи не здатна швидко це пальне доставити Україні.

Уряд переглянув ціни на бензин та дизель. Тепер преміальні марки бензину А-95 не можуть коштувати більше 41,85 гривні за літр, а дизпалива – 44,42 гривні за літр.

Ціни на пальне можуть стати нижчими лише, коли впадуть світові ціни на нафту. За словами Куюна, зараз Україна закуповує нафту навіть за вищими цінами, ніж у Європі.



Джерело economy.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти