Назвали топ-10 вживаних електромобілів та PHEV-гібридів за $10 тис, які можна придбати зараз
Автомобільні експерти склали Топ-10 найцікавіших варіантів електромобілів та гібридів, які можна купити прямо зараз приблизно за $10 тис.
Nissan LEAF – від $8,5 тис.
Найпопулярнішим електрокаром на українському ринку є Nissan LEAF.
По-перше, на ринку є величезний вибір цих автомобілів. По-друге, для електрокара Nissan LEAF є багато запчастин та профільних СТО, конструкція добре відома – його просто ремонтувати та обслуговувати. По-третє, все ж таки перед нами нормальний хетчбек С-класу: зручний салон, великий багажник, м’яка підвіска.
Серед мінусів – напевно, найголовніше, що акумулятор має повітряне охолодження: тобто має схильність до деградації. І, нарешті, його доведеться або ремонтувати з частковою заміною елементів, або взагалі встановити новий акумулятор.
Mitsubishi i-MiEV – від $8 тис.
Цей малюк має цікаву конструкцію: високий та вузький хетчбек (справжня знахідка для тісних вулиць великого міста) плюс задній привід та заднє розміщення двигуна. Проте й мінусів чимало. По-перше, він завдовжки лише 3,5 метри. По-друге, складно знайти запчастини та ремонтувати електромобіль у разі чого. Нарешті, третє: невеликий акумулятор (та ще й у вживаному електрокарі) обіцяє всього 80-100 км пробігу.
Ford Focus Electric – від $12 тис.
Це класичний хетчбек, який пропонує вишукану керованість та хорошу динаміку, адже тут використовувався потужний електродвигун. Плюс зручний салон із високоякісних матеріалів. Однак важливо відзначити і мінуси. Так, акумулятор знаходиться у багажному відділенні, через що корисний об’єм останнього зменшився наполовину. Крім того, сам акумулятор невеликий і запасу ходу вистачає на 80-100 км для вживаного електромобіля.
Volkswagen e-Golf – від $13 тис.
Автомобіль має відмінну керованість та комфорт, зручний салон, легкість керування. Номінально маючи на папері скромні характеристики, реально цей електромобіль ніби намагався перевершити себе! Але найбільшим мінусом Volkswagen e-Golf є його ціна на тлі своїх конкурентів.
KIA Soul EV – від $13 тис.
Електрична версія KIA Soul EV мала безліч цікавих та ретельно обдуманих рішень для економії заряду акумулятора (наприклад, клімат тільки для водія), управління процесом руху та рекуперації. Все це з урахуванням ємності акумулятора в 27 кВт * год дозволило збільшити дистанцію пробігу: навіть зараз можна очікувати 130-150 км. Серед мінусів, звичайно, один із найвищих цінників на ринку. Крім того, важко знайти потрібні запчастини: таких електрокарів KIA Soul EV у нас дуже мало. Так що в майбутньому можуть бути проблеми з ремонтом та обслуговуванням.
Renault ZOE – від $12 тис.
Свого часу електромобіль Renault ZOE став одним із перших, який створювався саме як електромобіль. Це зумовило специфічний дизайн з невеликим капотом: тому, незважаючи на компактність, усередині досить місця. По-друге, тут використано потужний інвертор/конвертор, який дозволяє повністю зарядити акумулятор за 1–2 години. По-третє, всі системи електромобіля були налаштовані так, щоб досягти максимального зниження споживання енергії. Завдяки цьому навіть звичайні версії Renault ZOE з акумулятором 22 кВт * год здатні подолати 130 км.
Серед мінусів – напевно, можна відзначити лише невелику пропозицію на ринку: їх все ж таки менше, ніж Nissan LEAF або Volkswagen e-Golf. Але більше, ніж Ford Focus Electric або Mitsubishi i-MiEV.
FIAT 500e – від $ 11 тис.
Це дуже яскравий та приємний в керуванні електромобіль. Дуже цікавий та незвичайний салон, непогана динаміка. Але машина має тільки три двері, мало місця позаду, невеликий багажник і запас ходу — близько 100 км.
Smart ED – від $9 тис.
За мінімум грошей ви отримуєте найсвіжіший електромобіль із мінімальним пробігом серед усіх вищезгаданих конкурентів. З мінусів варто відзначити лише 2-х місний салон, невеликий багажний відділ, мінімальний запас ходу – розраховуйте на 80-100 км.
Chevrolet Volt – від $12 тис.
Перед нами традиційний хетчбек С-класу з непоганими розмірами та простором салону. Та ще й із бензиновим двигуном під капотом, який дозволяє впевнено вирушати у далеку дорогу. Особливості розташування акумулятора (в центральному тунелі) фактично знищують середнє місце на другому ряді сидінь: незважаючи на розміри перед нами лише 4-місний PHEV-гібрид. Серед інших мінусів майже всі екземпляри Chevrolet Volt першого покоління досить старі за віком і мають великі пробіги. А «свіжі» варіанти Chevrolet Volt другого покоління коштують набагато дорожче.
Ford C-MAX Energi – від $9 тис.
Цей екземпляр має хорошу керованість, достатню потужність та динаміку, а також можливість руху виключно на електроприводі. Так, нехай це всього 20-30 км – але цілком достатньо для щоденних подорожей без краплі пального! Серед мінусів – поважний вік та великі пробіги на одометрі (150 тис. км або більше). З урахуванням складності конструкції це може призвести до складних ремонтів.