Назвали автомобили, которые обесцениваются быстрее других

Експерти сервісу carVertical провели дослідження та проаналізували понад 72 мільйони одиниць даних між 2019 і 2022 роками в Європі, США та Австралії, щоб визначити, які бренди автомобілів найбільше втрачають в ціні, повідомляють в Авто24.

Як виявилось, Porsche (-64,4%), Jeep (-84,4%) і MINI (-85,5%) – це три бренди, які найменше знецінюються у країнах, де проводили дослідження. Наприклад, Porsche за ці роки втратить лише 64,4% своєї вартості, а Lexus – 89,9% вартості.

Серед транспортних засобів з високою залишковою вартістю також є більш традиційні марки – Hyundai та Toyota. Ці транспортні засоби більш доступні за ціною і зазвичай пропонують менші витрати на технічне обслуговування, що підвищує їхню привабливість серед покупців вживаних автомобілів.

Як показує діаграма, найбільше знецінювалися за ці роки Chrysler, Audi та Seat. Наприклад, максимальне знецінення нового Chrysler в кінцевому підсумку впаде до -96,8% (в середньому за 25 років), що зробить його брендом, який втрачає більшу частину своєї вартості на ринку. Насправді близько половини марок у кінці цієї діаграми амортизації є авто преміум-класу. Попри те, що споживачі люблять Infiniti, BMW та Volvo, їхня вартість з часом значно зменшується.

Для порівняння, найнижчої вартості автомобілі Toyota досягають у 19 років, тоді як BMW – у 21. При цьому автомобілі Toyota втрачають близько 88,7% своєї вартості, тоді як BMW – 93,8%.

Власникам Audi (-96,2%), Seat (-95,8%) і Skoda (-95%) також не варто очікувати вигідної угоди при продажу своїх старих автомобілів.

За даними дослідників carVertical, середній вік найбільш зношених транспортних засобів становить 20-23 роки. Проте різні марки автомобілів на різних етапах досягають свого найнижчого значення.

Porsche та MINI коштують найменше, коли їм виповнюється 15 років. Після досягнення цієї позначки їх вартість знову збільшується. Добре збережені моделі можуть стати цінною інвестицією. Isuzu, Suzuki, Kia і Dacia знаходяться на протилежному боці спектру — вони досягають ціни металобрухту у віці 30 років.

Якщо модель рідкісна, то вартість з часом може рости. У 90-х BMW виготовив лише 891 одиницю M5 E34 Touring. 20 з них мали спеціальну назву Elekta – вони були створені виключно для італійського ринку. Оснащений 3,8-літровим двигуном потужністю 335 к.с., такий універсал мав особливе фарбування та стильний інтер’єр. Шукати вживану Elekta сьогодні все одно, що шукати голку в копиці сіна. Любителі автомобілів повинні бути готові витрати не менше 100 000 доларів, щоб припаркувати такий у своєму гаражі.

У той час як звичайний автомобіль, ймовірно, через 20-30 років опиниться на сміттєзвалищі, Porsche чи Jaguar із задокументованою сервісною книжкою та бездоганною історією з часом навіть можуть стати більш цінними.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти