Які вживані електрокари та за якими цінами доступні зараз в Україні
Під час дефіциту пального попит на електрокари та інший електротранспорт зріс. Та й для пересування містом автомобіля з електродвигуном більш ніж достатньо.
Насамперед українці купують найдоступніші авто на батарейній тязі – Nissan Leaf, бо, зрештою, наразі на ринку відсутні якісь інші конкурентні варіанти, де б поєднання ціни та експлуатаційних характеристик були б подібними до тих, які має «Ліф». Ще два тижні тому вибрати свого «Ліфа» можна було з-поміж понад 300 варіантів, зараз же їх залишилось на AUTO.RIA близько 150, і мало не щогодини ця кількість змінюється, звісно, на меншу. Що врешті й підняло на перше місце за кількістю пропозицій далеко не бюджетну Tesla Model S, яких на момент створення цього огляду продавці пропонували 170 шт.
Звісно, за таких обставин не могли залишитися на попередньому рівні ціни, принаймні «стартові». 2-3 тижні тому можна було знайти недорогий Nissan Leaf або ж Renault Kangoo ZE за ціною від 5-6 тисяч американських доларів. Тепер же Kangoo в принципі знайти непросто, а «Ліфи» стартують з відмітки в 8,5-9 тисяч доларів, і це цінник за автівки не з найменшим пробігом та з не найбільшим залишком ресурсу батареї.
Піднялася нижня цінова планка й для інших популярних на нашому ринку електроавто: за Tesla Model S місяцем раніше просили від $23000, зараз на 1-2 тисячі більше, за Model 3 доведеться викласти не від 29, а від 33 тисяч «умовних», а щоб стати власником Chevrolet Bolt EV треба наскладати вже не 17-18, а не менше 23 тисяч доларів. Подібна ситуація і з BMW i3 – уже не «від $13500», а не менше $16000.