Транспортний безвіз із Євросоюзом: які проблеми в України ще залишилися
Нещодавно Україна та Європейський Союз заключили угоду про вантажні перевезення, яка також відома як “транспортний безвіз”, але деякі проблеми в України все ще залишилися, повідомляє Апостроф.
“Сьогодні, коли формальні обмеження зняті, зростання вантажопотоку гальмується технічними обмеженнями. Для прикладу, кордон Польщі з Німеччиною має приблизно таку ж протяжність, як і польсько-український. І до приєднання Польщі до ЄС на цьому кордоні працювало близько 80 пунктів пропуску. Україну ж з Польщею сьогодні з’єднує тільки 10 пунктів. Це і спричиняє багатокілометрові черги на кордоні і значні обмеження руху вантажів”, – заявив міністр інфраструктури України у 2016-2019 роках Володимир Омелян.
Тож на його думку, однією з найбільш нагальних завдань уряду на сьогодні є прискорене будівництво нових пунктів пропуску на кордонах з європейськими країнами.
Окрім цього для розшивання транспортних проблем уряд повинен вирішити ще одне принципове питання – організацію спільного з сусідами митного контролю.
“Поки ми не вирішимо цього питання, на кордоні будуть проблеми з чергами, а контрабанда залишатиметься однією з головних корупційних схем. Зараз все залежить від політичної волі сторін і, насамперед, України”, – каже Омелян.