Розповіли, чому зникли мотоцикли “з коляскою”
Різного роду дво- і триколісні транспортні засоби у вигляді дешевої альтернативи автомобілю, але більш містка альтернатива мотоциклу з’явилася ще на початку ХХ ст, повідомляють в Авто24.
Перші згадки про боковий причеп до мотоцикла відносяться до 1893 р. В ті роки конструктори саме шукали комфортабельне місце для пасажира, і основних варіантів було три: сидіння спереду від водія, причеп ззаду і причеп збоку. “Передній варіант” був надто екстремальним для пасажира, “задній” змушував його дихати курявою та вихлопними газами, а ось “боковий” спосіб перевезення виявися найбільш прийнятним. З’явилися фірми, які виробляли коляски для самостійного доукомплектування байків, а згодом і мотозаводи почали продукувати цей нехитрий візок.
Мотоцикли з коляскою набули поширення на початку 1910-х, але з часом їхня популярність почала падати, оскільки на світових ринках з’явилися дешеві моделі автомобілів.
Потім у повоєнні роки збідніле населення погодилося повернутися до колясок замість недосяжних автомобілів. Повторилася ця історія і у Другу світову: важкі “колясичі” у масовому порядку несли службу по обидва боки лінії фронту.
Після Другої світової війни мотоцикли з коляскою непогано продавалися у Європі ще десяток років, аж поки справи в економіці не виправилися і населенню не стали доступні повноцінні чотириколісні автомобілі.
В наш час коляски випускаються здебільшого на замовлення – для щирих фанатів райдів на трьох колесах.