Назвали 10 найкрутіших автозаводів у світі

В даний час по всьому світу побудовано величезну кількість автозаводів, які випускають в загальній своїй масі кожен рік велику кількість автомобілів. Сьогодні ми пропонуємо дізнатися про десятку найкрутіших у світі автозаводів, які більшою мірою істотно впливають на всю світову автопромисловість, завдяки в першу чергу своїм розмахом і новітнім технологіям.

Ford River Rouge Complex у Дірборні

Власне, звідси беруть свій початок усі великі автомобільні заводи – Ford River Rouge Complex був першим у своєму роді. Будівництво комплексу було завершено у 1928 році й з того часу він пережив кілька великих перебудувань. Працює підприємство і сьогодні – тут виробляють суто американські Ford F-150.

Rolls-Royce біля Гудвуду

Цей архітектурний шедевр площею 22500 квадратних метрів створив найвідоміший британський архітектор Ніколас Грімшоу після того, як старий завод Rolls-Royce в Крю відійшов Bentley. Урочисте відкриття нового заводу Rolls-Royce у Гудвуді відбулося 1 січня 2003 року, і з того часу там працюють близько 1500 співробітників (більша частина яких займається обробкою дерева та шкіри для інтер’єрів). На будівництво заводу BMW витратила близько 60 мільйонів фунтів, без урахування внутрішнього обладнання. Завдяки високій світлопропускній здатності завод абсолютно органічно виглядає серед сільської місцевості, а на його даху використовується «жива» покрівля – там росте трава, яка виділяє багато кисню.

Morgan у Мальверні

Чарівність заводу Morgan полягає в тому, що за багато років (а компанія заснована у 1909 році) ані місце розташування заводу, ані саме підприємство не змінилися. Це, як і раніше, цегляні гаражі, схожі на невеликі ангари, де вручну на бовванцях створюються кузовні панелі та збираються автомобілі. Автомобілі Morgan з 1909 року теж не сильно змінилися, тому все це дуже символічно.

Pagani в Сан-Чезаріо-суль-Панаро

З часів свого заснування в 1992 році компанія Pagani доросла до звання одного з найвідоміших виробників суперкарів у світі. Успіх дозволив Pagani нещодавно відкрити новий завод, який став ще просторішим, але залишився таким самим світлим і високоорганізованим. Автоклав для випікання своїх карбонових елементів, зрозуміло, теж є.

Wiesmann у Дюльмені

Хоча марка Wiesmann у 2014 році ліквідована, це анітрохи не применшує того факту, що вона мала один з найефектніших заводів в автомобільній історії. Оскільки емблемою компанії є гекон, вся будівля була виконана у вигляді цієї тварини. На жаль, після банкрутства компанії завод виглядає вже не дуже пристойно.

Bugatti у Мольсемі

Завод Bugatti схожий на виробництво Pagani – тут немає місця поспіху, просторі та світлі приміщення, а довгі конвеєрні лінії відсутні як клас. Все це схоже швидше на величезний спа-салон для автомобілів. Гарний завод і зовні – чого не скажеш про попереднє «місце проживання» Bugatti, в Кампогалліано, де вироблялася модель EB110.

Ferrari в Маранелло

Крім безпосереднього виробництва найбажаніших у світі суперкарів, відкритий у 2001 році новий завод компанії Ferrari примітний ще деякими особливостями. Прямо всередині приміщення ростуть дерева та сади, які, якщо вірити офіційним джерелам, сприяють правильній вологості в стінах і, відповідно, виробництву найкращих автомобільних двигунів. Тому, купуючи Ferrari, ви можете бути впевнені, що встановлений у ній двигун дихав тільки чистим повітрям.

Volkswagen у Вольфсбурзі

Завод Volkswagen у рідному для компанії Вольфсбурзі зовні виглядає як привид з минулого – з високими трубами та індустріальними відтінками кольорів, що ніби зійшли з фотографій 1940-х років. Але це лише частина пейзажу: зараз один з найсучасніших автозаводів у світі займає 650 гектарів і служить місцем народження таких моделей, як Golf та Tiguan. Завод настільки великий, що співробітники переміщуються між цехами на велосипедах, а кузови та деталі між цехами – спеціальними підвісними мостами. До речі, щодня (крім понеділка) у Вольфсбурзі проводять екскурсії.

Koenigsegg в Енгельхольмі

Своя злітно-посадкова смуга робить завод Koenigsegg одним з найдивовижніших у світі – на цій ділянці можна випробувати не лише швидкість автомобілів, ле і керованість, створивши віртуальну трасу практично будь-якої конфігурації. Виробничі потужності компанії знаходяться в будівлі, яка раніше належала ВПС Швеції, що теж дуже круто.

Fiat Lingotto у Турині

Найкрутіший автомобільний завод був побудований у далекому 1923 році й, схоже, цей статус закріпиться за ним назавжди. Завод італійської компанії в Турині не вражає розмірами чи оригінальністю приміщень, але має те, чого немає в інших – повноцінний гоночний овал на даху! Та й зовні завод виглядає дуже сучасно як для 20-х років минулого століття. «Фіати» тут вже не випускають (завод закрили в 1982 році й з того часу там розташовується торгово-розважальний центр), але траса на даху збереглася.

Джерело avtomir.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти