Водіям розповіли, чи потрібно прогрівати двигун

Суперечка про те, чи потрібно прогрівати двигун, триває не одне десятиліття. У минулі часи все було зрозуміло – старі карбюраторні двигуни необхідно довго прогрівати до робочої температури. Тепер за все відповідає електроніка, що вибирає оптимальний режим роботи і для холодного двигуна. Однак питання прогріву двигуна на морозі все одно залишається актуальним. Експерти пропонують розглянути аргументи за та проти.

• Потрібно згадати про холодну оливу густішу і в’язкішу. Насосу прокачувати її важче і деталі двигуна не отримують належного мастила. Особливо таке «масляне голодування» небажане для підшипників колінвалу. Ось чому з електронного блоку управління надходить команда збільшити оберти двигуна – щоб деталі змащувалися. Тому непрогрітий двигун шумний і витрачає більше палива.

• Непрогрітий каталізатор працює не на повну силу. В результаті зростає вміст шкідливих речовин у вихлопі.

• Перепад температур небезпечний для поршнів. Насамперед, руйнуються канавки, в яких встановлені поршневі кільця.

• При тривалій роботі на холостих оборотах часто страждають свічки запалювання. Оскільки паливна суміш занадто багата, їх буквально заливає бензином, тому вони швидше виходять з ладу.

• Генератор на холостих оборотах виробляє недостатній заряд, а тому зростає навантаження на акумулятор.

• Прогрівати двигун потрібно не більше 3-5 хвилин. Цього більш ніж достатньо, щоб мотор досяг робочої температури. До того ж, за цей час вдасться очистити авто від снігу та льоду.

Джерело autocentre.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти