У мережі показали рідкісний український позашляховик ЛуАЗу, який так і не пішов у серію

Позашляховик ЛуАЗ-1301 кардинально відрізнявся від попереднього покоління автомобілів ЛуАЗ. Він був досить легкий в управлінні, маневрений і мав завидну прохідність на той час. Ось тільки щось пішло не так.

Мало хто знає, що серед автомобілів, створених інженерами ЗІЛу, було багато прототипів, які не пішли в масове виробництво. Але це зовсім не означає, що ідеї конструкторів спочатку були провальними. Прикладом може бути позашляховик ЛуАЗ-1301, що не відбувся в СРСР.

ЛуАЗ-1301 мав стати позашляховиком, здатним працювати у сільському господарстві. Його перший прототип було представлено у 1984 році. Цікаво, що розробкою займалися одразу у двох місцях: на заводі ЛуАЗ та у петербурзькому НАМІ.

Відомо, що протягом кількох років інженери його доопрацьовували, принагідно створюючи різні модифікації, наприклад, фургон швидкої допомоги та пікап. Ціна повністю готового до виробництва позашляховика “ЛуАЗ-1301” планувалася на рівні від 3000 до 3500 доларів.

Сімейство позашляховиків складалося з:

– ЛуАЗ-1301 (прототип 1984);

– ЛуАЗ-1301 (прототип 1990), який був удосконаленою моделлю 1984;

– ЛуАЗ-13019, що був унікальною машиною завдяки підвищеній прохідності та повному приводу;

– ЛуАЗ-1301 – новий варіант моделі 1994 року, що має блокування диференціала і повний привод.

Щоправда, автомобіль так і не пішов у серійне виробництво, оскільки програму фінансування, відкриту державою, заморозили, а коли до неї повернулися за кілька років, виявилося, що автомобіль уже застарів і нікому не потрібний.

Зазначимо, що в 2002 р. була спроба запустити виробництво, але й друга спроба не увінчалася успіхом.

Джерело hyser.com.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти