Назвали моделі Skoda та Nissan, які продаються в Україні найдовше

Зараз багато хто звертає увагу на вторинний ринок, оскільки на ньому можна знайти зараз пропозиції за непоганою ціною. Тим часом ціноутворення на нові автомобілі ніяк не можна вважати адекватним.

Ось і намагаються наші співвітчизники знайти для себе оптимальний варіант, хай навіть з пробігом, який влаштовував би їх по ряду параметрів. Тому зараз змітаються, буквально, багато моделей. Але є серед них такі, які просто обходяться стороною. Чому так відбувається?

Очевидно, що на це питання не можна відповісти коротко, бо може існувати відразу кілька передумов для низького рівня ліквідності. Тому ви побачите низьколіквідні моделі авто з пробігом, а також пояснення на тему того, чому у них не склалося з затребуваністю на вторинному ринку.

На жаль, але далеко не кожна модель зараз має попит в українців на вторинному ринку.

Skoda Superb I

Даний автомобіль цілком офіційно продавався на нашому ринку. Хоча за великим рахунком пріоритетним ринком для нього завжди був китайський. Модель побудована на подовженій платформі Volkswagen Пассат B5, але при цьому коштувала свого часу набагато дешевше за нього, а ось, рівень комфорту пропонувала і пропонує, до речі, куди вищий.

Наприклад, потрібно відзначити той факт, що диван другого ряду дуже легко приймає двох людей, але при цьому місця для ніг достатньо навіть при зрості в два метри. Ще одна перевага – це висока плавність ходу: автомобіль здатний плавно відпрацьовувати дрібні та середні нерівності, і цей факт позитивно позначається при далеких поїздках.

До того ж варто додати хорошу керованість, якісні матеріали обробки, а також багате обладнання, в яке входять клімат-контроль, ксенон, штатна аудіосистема або мультимедіа, мультифункціональне кермо, люк, і так далі.

Але в чому можуть полягати причини низької ліквідності Шкоди Суперб?

Напевно, найголовніша з них – це турбований силовий агрегат 1,8 л потужністю 150 кінських сил. На жаль, на даний момент, це абсолютно проблемний двигун, який має недовговічну поршневу групу, привід ГРМ, турбонаддув і систему упорскування. Причому до капітального ремонту він навряд чи дотягне і 100 тисяч кілометрів.

Всі інші недоліки на тлі цього видаються просто несуттєвими.

Nissan Tiida I

Представник сегменту С. Виробник завжди позиціонував цю модель як сімейну і дійсно, їй є чим порадувати свого потенційного власника. Скажімо, що у седана, що у хетчбека досить містке багажне відділення. Причому у п’ятидверного «хетча» задній диван може зрушуватися вперед – щоб можна було або перевозити габаритну поклажу в багажнику, або комфортно розміщувати позаду людей зростом до 185 сантиметрів.

Комфорт помітний і під час руху автомобіля. Зокрема, довгохідна підвіска практично не помічає дрібні ями, та й середні не надто відчутно віддають на кузов. Таким чином, Тіїда дійсно може бути приємною для сім’янинів.

Але, на жаль, є вагома причина для низької ліквідності – це невиразний зовнішній дизайн моделі. Більшість українців не надто полюбляли її, та й зараз не хочуть, тож продати такий Нісан проблематично.

Джерело avtosota.com
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти