Назвали топ-7 седанів бізнес-класу, на які варто звернути увагу
Ринок нових автомобілів в Україні практично мертвий. Воно і не дивно – країна у війні з навалою москальні. Інше питання, що вибрати тим, хто все ж шукає щось «свіже» і не за малі гроші? Експерти MMR зібрали топ-7 преміальних седанів E-сегменту, на які ви можете звернути увагу.
Спойлер: серед седанів бізнес-класу сьогодні вигідних пропозицій лише дві: це статусний «японець» Lexus ES та вишуканий «француз» DS 9. Усі інші автомобілі – Audi, Volvo, Mercedes-Benz, BMW… – усі вони доступні лише для індивідуального замовлення «втридорога». На складах машини вичерпалися.
Citroen DS 9 – ексклюзив
Можна сказати, що седан DS 9 на сьогодні є флагманом усього французького автопрому. Серед його характерних рис – головна оптика з трьома поворотними модулями (світло фар змінюється залежно від дорожніх та погодних умов) та вертикальними ДХС, а також сагітальна хромована лінія на капоті. Ззаду ж увагу привертають насамперед фари з ромбоподібним малюнком та світлодіодна смуга стоп-сигналу, винесена за кришку багажника, а також червоні конусоподібні ліхтарі на задніх стійках – відсилка до класичного Citroen DS 19 / DS 21. Ручки дверей сховані врівень з дверними панелями.
Базовий DS 9 оснащений 1.6-літровим бензиновим мотором (225 к.с.) та гібридною системою. Остання здатна забезпечити седану 48 кілометрів їзди виключно на електротязі. Трансмісія автоматична, 8-ступенева. Привід передній. Саме з цією силовою установкою DS 9 пропонується в Україні в комплектації Opera за $42 500.
Jaguar XF – порода
Седан Ягуар XF після рестайлінгу не виглядає радикальним, хоча немало деталей екстер’єру отримали зміни. А от салон змінився кардинально. Руль тепер тут від електрокросовера I-Pace, на центральному тунелі замість шайби КПП з’явився невисокий, але масивний селектор. Як і раніше, «в базі» доступна класична панель приладів, а повністю рідкокристалічна пропонується як опція. Втоплений у глибину дисплей мультимедіа тепер замінений на 11.4-дюймовий «планшет». Кнопки клімату стали сенсорними, з двома потужними шайбами.
За $40 800 можна придбати 2.0-літровий дизельний XF у комплектації S із заднім приводом. Потужність двигуна становитиме 204 к.с., а середні витрати палива сягатимуть 4.4 л / 100 км. Коробка передач безальтернативно 8-ступеневий «автомат». Проте кількість таких машин на складах дуже обмежена, а індивідуальне замовлення додасть до суми десятку-дві тисячі.
Lexus ES – надійність
Цей автомобіль цілковито налаштований на комфортабельність і релакс: на тлі Лексуса Mercedes-Benz E-Class зі стандартною підвіскою і пухлими шинами здивує вас своєю динамікою і азартом. Усередині седан – представник японського бачення оформлення інтер’єру. Передня консоль – багаторівнева, до неї максимально органічно вписаний блок управління мультимедіа-системою, який перетікає у центральний тунель.
Наразі Lexus ES в Україні можна придбати за $42 000. Це буде передньопривідна машина з 2.0-літровим бензиновим мотором (173 к.с.) і безступеневою автоматичною трансмісією («варіатор»). Витрата пального в комбінованому циклі – 6,0 л / 100 км. За $48 200 можна буде придбати модифікацію з двигуном 2.5 (207 к.с.). Привід також передній, але КПП буде вже 8-ступенева, автоматична (гідротрансформатор). Такий вже буде «їсти» близько 6.6 л/100 км.
Audi A6 – баланс
Седан Ауді А6 виглядає поважно і статусно. Горизонталі його радіаторної решітки вже стали «класикою», а пропорційність профілю, з впевненими лініями і чіткими гранями вселяє відчуття дорогої престижної машини. Так воно і є. Всередині нової А6 вас зустрінуть два сенсорні екрани мультимедійної системи MMI Plus. Перший з діагоналлю в 10.1 дюйма відповідає за їздові налаштування, навігацію, аудіосистему та підключення смартфона, а другий – розміром 8.6 дюйма – обслуговує налаштування «клімату» та підігрівів, а ще саме на ньому можна вводити текст. Замість класичної панелі приладів – опціональна 12.3-дюймова віртуальна з можливістю налаштування відображуваних меню.
Нажаль станом на зараз ціни на Audi А6 залишаються питанням індивідуальних замовлень – склади цієї моделі практично вичерпані. Втім, логічним буде припустити, що базова передньопривідна А6 з 2.0-літровим бензиновим двигуном (204 к.с.) та 7-ступеневою АКПП («робот») обійдеться вам близько 50 тисяч євро.
Volvo S90 – безпека
На всю ширину переднього та заднього бамперів рестайлінгового Вольво S90 розташувалися хромовані смуги, переглянуто дизайн передніх протитуманних фар, а також змінено оформлення задніх ліхтарів. Крім того, задній бампер втратив тепер вставки під патрубки вихлопної системи. У салоні S90 з’явилася просунута система очищення повітря Advanced Air Cleaner. Відстежувати чистоту повітря всередині автомобіля можна за допомогою спеціального меню на центральному 9-дюймовому дисплеї. Крім того, аудіосистема Bowers & Wilkins може похвалитися покращеннями у вигляді більш просунутого підсилювача, оптимізованої системи придушення шумів, а також додавання пресетів налаштувань звучання.
Великий седан Volvo наразі доступний під замовлення. Буквально декілька авто з пакетом R-Design ще стоять на складах у дилерів за ціною $42 500. Вони оснащені 2.0-літровим бензиновим двигуном (250 к.с.) і 8-ступеневим «автоматом», що передає тягу на передні колеса. Вартість авто під замовлення стартуватиме від значно вищих цифр.
BMW 5 series – драйв
Після модернізації седан 5 Series зберіг впізнаваність, змінившись в деталях. Вужча тепер головна оптика, фірмові елементи фальшрадіаторної решітки виконані в єдиному блоці, а передній бампер має «усмішку» повітрозабірника з вертикальними секціями з боків. Ззаду «п’ятірка» отримала нові ліхтарі зі зміненим малюнком, перемальований бампер, а також трапецієподібні патрубки вихлопної системи вже в «базі». До речі, 17-дюймові диски є стандартним оснащенням, як і повністю світлодіодна оптика.
Як і у випадку з більшістю седанів у списку, 5 серія сьогодні не залишилася на складах у імпортера. Її можна лише замовити в індивідуальному порядку за значно більшу суму, ніж таких конкурентів, як DS 9 чи Lexus ES, що є в наявності. Втім, для тих, хто чітко знає, чого хоче, і може собі це дозволити – двері автосалонів відчинені.
Mercedes-Benz E-Class – комфорт
Рестайлінг приніс E-Класу більш сучасну електроніку. По-перше, седан тепер оснащується мультимедійною системою MBUX, керувати якою можна за допомогою голосу. По-друге, навігаційна система може тепер допомагати водієві завдяки виведенню на дисплей зображення доповненої реальності, на якому показано напрямок руху та номери прилеглих будинків. Щодо зовнішніх змін, то найбільш помітна з них – горизонтальні задні ліхтарі, що тепер заходять на кришку багажника. Спереду фари також змінились, вони тепер більш напористі, а решітка радіатора менш масивна.
Автосалони Мерседес-Бенц в Україні пропонують «єшку» за ціною від $60 000. Очевидно, що за такі гроші мова іде про передзамовлення – ніяких машин в наявності ви вже не знайдете.