Що ми не знаємо про автомобілі з Китаю: головні міфи

В Україні можуть з’явитися автівки китайського виробництва з вторинного ринку, у якості та надійності яких автомобілісти часом сумніваються.

Нерозвинута інженерна школа

За останні 30 років автопромисловість Піднебесної зробила гігантський стрибок завдяки небаченому економічному зростанню й закорузлих головних інженерів на місцевих виробництвах замінили вихідці з європейських брендів.

Автоконцерни КНР наразі приділяють особливу увагу дослідним лабораторіям та випробувальним комплексам, без яких гарне конкурентноспроможне авто нині просто не збудувати й тим більше не продати.

Недоступність запчастин та віддаленість від сервісу

Як правило, поганий асортимент запчастин пов’язаний із низьким рівнем впровадження конкретного автомобільного бренду, але частка автомобілів із Китаю зростає на ринку з кожним роком. Чим більше автомобілів реалізується на локальному ринку, тим більшу зацікавленість. природно, проявляють дистриб’ютори, які займаються закупівлею та ввезенням відповідних запчастин. Попит народжує пропозицію, а за два останні роки, як стверджують експерти, цей сегмент зріс з 30 тис. одиниць до майже 115, тис.

Недостатній рівень безпеки

Окрім яскравого інтер’єру та широкого переліку опцій сучасний споживач вимагає від продукту високий рівень безпеки, як активної, так і пасивної. Краш-тести, які проводять по програмі оцінки безпеки автомобілів ANCAP, виявили, що китайський автопром набрав там по 5 зірок із 5 можливих. А у ці випробування, на хвилиночку, входить фронтальний удар на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%, два бічні удари, випробування крісел імітацією удару ззаду та тест на безпеку пішоходів.

Примітивний дизайн

Сучасні автомобілі з Китаю насправді можуть виглядати ефектніше, ніж представники іменитих німецьких, японських чи американських автоконцернів. Бо за європейськими інженерами до Китаю почали переманювати й найкращі дизайнерські студії. Скажімо, у 2018 році автогігант Haval призначив своїм шеф-дизайнером Філа Сіммонса, який раніше відповідав за зовнішній вигляд Land Rover, а до нього за “архітектуру” бренду відповідав П’єр Леклерк, який працював з KIA.

Джерело apostrophe.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти