Чому деякі автомобілісти не рекомендують змінювати сальник, що протікає
Автомобільні експерти вирішили відповісти, чи потрібно замінювати сальник, який почав протікати.
Зазвичай пропозицію заміни водії отримують на станціях технічного обслуговування після заміни мастильного матеріалу. Так треба міняти чи ні?
По хорошому, в ситуації коли в автомобілі прийшов час замінити щось з витратних матеріалів, то краще це зробити. Але сальник приводу механічної коробки – це інший випадок. Справа в тому, що станції ТО полюбляють пропонувати заміну навіть тоді, коли насправді робити нічого подібного не потрібно. Це пов’язано з тим, що на тлі багатьох інших поломок заміна сальника приводу – справа в цілому не складна.
Автомобільні експерти пропонують реагувати на таку пропозицію з певним скептицизмом. Звичайно, самостійно розібратися з проблемою в автосервісі вже не вийде. Однак на майбутнє треба запам’ятати, якщо не хочеш плати зайвий раз за непотрібну роботу, стеж за станом своєї машини сам. І що стосується сальника, перевірити його стан зовсім не складно. Достатньо щодня після тривалого простою автомобіля заглядати під автомобіль і дивитися, чи не залишилося на асфальті слідів олії.
В разі, якщо ніяких слідів олії щодня немає, то і з сальником все швидше за все в повному порядку. Безумовно, деталь може бути старою і навіть трохи підтікати. Однак, в переважній більшості на такому сальнику водії успішно їздять ще рік, а то й зовсім кілька років. Інша річ, якщо після тривалої зупинки на землі таки залишаються якісь «незрозумілі» сліди від технічних рідин. У такому разі сальник потрібно однозначно замінити.