Бісять власників дорогих автомобілів: назвали найнепотрібніші функції

Здавалося б, хіба в дорогих автомобілях, які створюються спеціально щоб задовольняти своїх власників, може щось дратувати? Виявляється, що так. Консалтингова компанія JD Power створила звіт, в якому було з’ясовано, які саме функції дорогих автомобілів дратують своїх власників.

В більшості випадків власників розкішних автомобілів дуже дратують високотехнологічні приладові панелі та помічники водія.

Компанія Tesla та інші відомі виробники люксових автомобілів розчаровують споживачів передовими технологіями допомоги при керуванні автомобілем та складними інформаційно-розважальними системами.

Tesla опинилася на 5 місці знизу серед 32 брендів, власники яких були опитані про проблеми з їхніми трирічними автомобілями.

Власники автомобілів Tesla скаржаться на проблеми із системою допомоги водієві Autopilot та системами попередження про лобове зіткнення, а також на шум вітру.

Інші люксові автомобільні бренди також виявилися аутсайдерами. Mercedes-Benz, Porsche, Audi та Acura опинилися серед тих, хто набрав нижче за середній бал по всіх брендах.

Згідно зі звітом, скарги на інформаційно-розважальні системи, такі як проблеми з бездротовим підключенням телефону через Bluetooth, знизили оцінки власників машин.

Незважаючи на те, що люксові бренди конкурують за надання більш просунутого цифрового контенту та функцій панелі приладів, власники розкішних автомобілів прискіпливо ставляться до інформаційно-розважальних систем приблизно вдвічі частіше, ніж власники масових брендів.

Джерело motor1.com
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти