Як перевірити двигун перед покупкою автомобіля з пробігом

Багато україців вирішивши придбати автомобіль, шукають його на вторинному ринку. Є цілий перелік факторів, які потрібно перевірити перед покупкою вживаного автомобіля, і один з них, мабуть найважливіший – визначити стан двигуна.

В виданні “Апостроф” розповіли, як провести поверхневу діагностику двигуна самостійно.

В першу чергу треба звернути увагу на стан заливної корки зсередини. Ідеальний варіант, коли вона чиста й трішки волога. Кремово-біла емульсія теж вважається нормою, тоді як чорний нагар уже свідчить про знос двигуна.

Також посвітіть ліхтариком через горловину під кришку клапанного механізму для перевірки, чи не вкриті деталі ГРМ чорним нагаром, оскільки це теж знак того, що машина потребує серйозного ремонту. Якщо помітите прозорі лакові відкладення, вони хоч і не такі “страшні”, але теж показують, що пробіг у автомобіля чималий.

Крім цього, потрібноглянути, чи є дим у горловині. Для перевірки прогрійте двигун і на холостому ходу дивіться: є сизуватий дим чи ні. Якщо дим є, то деталі циліндро-поршневої групи вже зношені.

Не менш важливим етапом огляду є перевірка корка-стрибунця: для цього вам потрібно покласти відкручений корок на отвір горловини таким чином, аби вона вільно лежала і могла реагувати на пульсації повітря у горловині. Якщо підскочить, то це буде ознакою сильного зносу силового агрегату.

Під час перевірки, вам варто пам’ятати, що силовий агрегат з великим пробігом у понад 150 000 км буде в нашаруваннях моторної оливи. Якщо двигун з великим пробігом чистий, то, найімовірніше, його нещодавно помили, тому варто детально оглянути його зворотній бік та місця під колекторами, стартером тощо.

Також не забудьте перевірити бачок системи охолодження: на двигуні відкрийте бачок системи охолодження і роздивіться поверхню рідини, на ній не має бути плям від оливи чи піни, бо вони свідчать про пошкоджену прокладку головки блоку циліндрів.

В останню чергу перевірте, якого кольору вихлопні гази будуть у прогрітого двигуна. Вони мають бути прозорими без сизого відтінку. Майте на увазі, що синій дим показує, що кільця й циліндри починають зношуватися.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти