Назвали кросовери з найпроблемнішими коробками передач

Вивести з ладу можна практично будь-яку коробку передач. При цьому автоматичні трансмісії уразливі до поломок ще сильніші, ніж МКПП. І якщо водій не дотримується термінів сервісного обслуговування, не проводить своєчасної заміни технічних рідин або дотримується агресивного стилю водіння, у тому числі на непрогрітому автомобілі, проблем із коробкою не уникнути. Однак є й заводські дефекти, які позначаються на терміні служби вузла.

Також існують окремі види автоматичних коробок передач, де довгі проміжки часу між заміною трансмісійної рідини можуть призвести до поштовхів, затримок та інших при перемиканні швидкостей. Виявити такі проблеми можна через 60-80 тис. км. пробігу.

Розглянемо перелік найпроблемніших кросоверів з погляду надійності трансмісії. Сюди увійдуть моделі як з автоматичними, так і з механічними коробками, які представлені в лінійках японських, американських та європейських автоконцернів. Найчастіше для їх ремонту доводиться витратити цілий стан, а витрати будуть вищими за ціну самої машини.

1. Land Rover Range Rover

Легендарний британський позашляховик Land Rover Range Rover досі має величезну популярність у всьому світі, вважаючись еталоном розкоші та мощі. Моделі, випущені в період з 1990-х та 2000-х рр., коштують набагато дешевше, ніж на момент свого виходу у продаж. Відповідно вони дуже цікаві для потенційних покупців. Але чи все так добре, чи є нюанси, про які не можна замовчувати?

На жаль, позашляховики цієї марки не можуть похвалитися вражаючою надійністю. І більшою мірою це стосується силових агрегатів та трансмісій. Також при неналежному обслуговуванні чи агресивних умовах експлуатації з ладу виходять електронні компоненти та деталі підвіски. Підібрати запчастини не так просто, як хотілося б, а ремонтувати машину дуже дорого.

Слабким місцем коробок серії JF506E є поява мікротріщин на поршнях зчеплення. При розвитку таких неполадок починалися пробуксовки при переході з 4 передачі на 5-ту.

Також велику загрозу становить знос опорної втулки корпусу зчеплення по поршневих кільцях. Якщо це трапляється під час їзди, тиск олії різко знижується, і трансмісія занепадає.

2. Jeep Grand Cherokee

Наступний рядок рейтингу займає повнорозмірний сімейний кросовер, який відомий своїм багатим бортовим оснащенням та симпатичним зовнішнім виглядом. Однак у покупців залишаються серйозні питання щодо надійності автомобіля.

Так, у Jeep Grand Cherokee 2000-х та 2010-х років випуску нерідко трапляються проблеми з трансмісією. Щоб усунути їх, доведеться викласти круглу суму. На першому поколінні позашляховика використовувалася японська 4-діапазонна коробка Aisin A340, яка вважалася невбивною.

Щодо автомобілів, орієнтованих на ринок Північної Америки, то там встановлювали 4-ступінчасту трансмісію від Chrysler серії А500 з гідравлічним керуванням. У другому поколінні з’явилася 4-ступінчаста коробка А518 із комп’ютерним керуванням.

Основні складнощі з КПП Jeep Grand Cherokee торкалися електронної частини. Особливо якщо йдеться про модель 722.6. Під час підвищених навантажень на трансмісію спостерігалися серйозні проблеми з електронним блоком управління. У разі невчасної заміни олії з ладу виходили соленоїди.

На екземплярах із суттєвим пробігом потрібно було міняти «залізо», використовуючи ремкомплекти. Також у зоні ризику опинялася система охолодження, яка піддавалася швидкому зносу.

3. Nissan X-Trail

Третій рядок «антирейтингу» займає японський кросовер Nissan X-Trail з автоматичною коробкою Jatco JF613Е. Ця трансмісія ніколи не славилася стійкістю до екстремальних умов експлуатації чи агресивного стилю водіння.

Проте при дбайливому догляді їй вдавалося долати до 250 тис. км пробігу, після чого окремі деталі піддавалися заміні. Заміна олії потрібна кожні 50-80 тис. км пробігу, причому без очікування зношування кілець і втулок. Якщо коробка піддається високим навантаженням і частим перегрівам, обслуговування потрібно виконати раніше встановлених термінів.

Ще однією проблемою 6-діапазонного “автомата” є недовговічний гідроблок із соленоїдами. Налаштування електронних компонентів обмежують можливості навантаження соленоїдів. І, як у випадку з 4-ступкою Айсин, тут примусове блокування гідротрансформаторного блоку спрацьовує обережно, починаючи з 4-ї швидкості.

4. Volkswagen Tiguan

Німецький кросовер Volkswagen Tiguan має велику аудиторію шанувальників. Це є заслугою симпатичного дизайну та відносно невисокої вартості. Однак його 6-діапазонна трансмісія 09М, яка застосовується переважно на повнопривідних версіях, дуже вимоглива до обслуговування.

Як зазначають експерти, при своєчасній заміні трансмісійної олії робочий ресурс комплексу може становити понад 400 тис. км. З уразливих місць згадується теплообмінник, який краще замінити зовнішнім радіатором.

5. Hyundai Creta

На п’ятому рядку рейтингу опинився кросовер Hyundai Creta з 2-літровим двигуном та шестидіапазонними коробками перемикання передач A6MF1/A6LF1. Самі вузли досить ремонтно-придатні, але при неналежному обслуговуванні або ігноруванні термінів заміни масла вони можуть швидко вийти з ладу.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти