Українцям показали унікальний позашляховик ЛуАЗ

У кінці 1980-х років, команда інженерів з НАМІ розробляла вражаючий концепт-автомобіль під назвою “ЛуАЗ-Прото”. Цей тридверний позашляховик виявився своєрідним піонером свого часу завдяки впровадженню передових технологій.

Незважаючи на свій потенціал, з ряду причин модель так і залишилася лише концепцією, не досягнувши стадії виробництва.

Був створений лише один робочий прототип “ЛуАЗ-Прото”, який був призначений для заводських випробувань.

Головним завданням “ЛуАЗ-Прото” було забезпечити рівень комфорту, що не поступався легковим автомобілям, а також високу практичність при компактних розмірах. Інженери засіли над вирішенням цих викликів з креативним підходом.

Екстер’єр позашляховика мав незвичайний дизайн з плавними округлими формами. На передній частині розташувалися компактна решітка радіатора та кенгурятник.

Зовнішній вигляд “ЛуАЗ-Прото” трохи нагадував Toyota RAV4, який з’явився на ринку лише в 1994 році.

Кузов “ЛуАЗ-Прото” був зібраний на каркасній металевій конструкції. Він мав змінні панелі, які дозволяли за кілька хвилин перетворити закритий позашляховик на пікап.

Ось основні габарити “ЛуАЗ-Прото”:

Довжина: 3 400 мм
Ширина: 1 570 мм
Висота: 1 570 мм
Колісна база: 2 300 мм
Кліренс: 240 мм

Сидіння переднього та заднього ряду могли бути складені, створюючи рівну поверхню для відпочинку. Таким чином, автомобіль виявився ідеальним засобом для подорожей та відпочинку.

Прототип був оснащений 1,1-літровим двигуном МеМЗ-245, який надавав потужність 51 к.с. і максимальний крутний момент 79 Нм. Цього було достатньо, щоб 800-кілограмовий позашляховик розвивав швидкість до 130 км/год.

У 1988 році проєкт “ЛуАЗ-Прото” було припинено. Цей позашляховик став останнім досягненням лабораторії НАМІ перед реорганізацією підприємства.

Джерело Фокус
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти