Назвали топ-5 найбільш надійних 3-4 річних автомобілів

Необов’язково мати новий автомобіль, оскільки все більше людей звертають увагу на вживані машини. Ринок вживаних автомобілів пропонує відмінний вибір живих та добре збережених авто, що коштує на 30-40% менше в порівнянні з новими моделями.

Для полегшення пошуку вживаних автомобілів, портал Avtosota склав рейтинг надійності таких машин. Ось деякі з автомобілів, що потрапили до цього рейтингу:

Nissan Qashqai II

Кузов цього автомобіля має непогане лакофарбове покриття, яке витримує повсякденні виклики. Однак на пластикових деталях фарба може триматися гірше. Хоча металевий кузов не оцинкований, корозія утворюється далеко не відразу навіть у місцях ушкодження лаку.

Службовим ресурсом на Qashqai зазвичай є опори та розхідники стабілізатора (30–60 тис. км). Амортизатори та ступичні підшипники служать приблизно 70-80 тис. км. Зчеплення зазвичай не має проблем при помірному навантаженні і може прослужити до 100–120 тис. км.

Toyota RAV4 IV

Лакофарбове покриття цього автомобіля є середньою якості, але хромований декор кузова тримається добре. Бензиновий двигун об’ємом 2 л є надійним, хоча дорогий актуатор може відмовити вже на 50 000 км пробігу. Дизельний двигун об’ємом 2,2 л має певні проблеми.

У нього швидко втрачається герметичність прокладки головки блоку циліндрів, що призводить до збільшеного споживання олії та охолоджуючої рідини, а також до нагару на поршнях та кільцях. Також проблемою є паливні форсунки, які можуть переливати паливо в піддон, що призводить до зношення двигуна та деградації олії.

Hyundai Creta

Лакофарбове покриття цього автомобіля є надійним, хоча можуть виникати місця корозії, такі як кришка багажника та рамки передніх дверей. Однією з основних проблем цієї моделі є утворення “задирів” у двигунах, що спричиняється руйнуванням каталізатора та потраплянням крихт кераміки в циліндри. Деяких власників також турбує деренчання та стукіт глушника під час роботи на холостих, що виникає через клапан регулювання потоку газів у резонаторі.

Фахівці автосервісу рекомендують просто вирізати клапан та встановити “банку” назад як найпростіший та найбільш доступний спосіб усунення цієї проблеми. Колодки зазвичай прослужать 50-60 тис. км, а гальмівні диски – 70-100 тис. км, що є досить добрим показником.

Volkswagen Tiguan II

Якщо цей кросовер оснащений двигуном об’ємом 1,4 л TSI, можуть виникнути проблеми з ланцюгом газорозподілу, який потребує заміни протягом 50 тис. км через його надмірне розтягування. Дволітрові дизельні двигуни також мають проблеми з сажовими фільтрами (або DPL), які забиваються через рух у міських пробках, коли двигун перебуває в режимі холостого ходу.

Коробка передач також може створювати проблеми з DSG-роботами. Вони можуть виявлятися як шуми в трансмісії (поруч зі зношуванням підшипників близько 100 тис. км пробігу), а також проблеми з включенням заднього ходу та роботою в парних режимах.

Skoda Octavia III

Ці моделі мають надійні та потужні турбовані двигуни. Однак їхній актуатор (регулятор тиску) може вийти з ладу після 70 тис. км. Атмосферний двигун об’ємом 1,6 л MPI CWVA (110 к.с.) часто має проблеми з витратою оливи, і власникам доводиться доливати 300-400 мл оливи на кожні 1000 км пробігу.

Загалом, 110-сильний атмосферний двигун 1,6 л MPI з індексом CVWA є дуже надійним. Багато таксопарків та сервісів каршерингу використовують “октавії” з цим двигуном, і їхні пробіги досягають 200-300 тис. км без потреби в серйозному ремонті.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти