Водіям назвали слабкі місця кросоверів Kia та Hyundai
Двигун і трансмісія є уразливими компонентами в автомобілях, і потребують ретельного догляду, в іншому випадку ремонт може бути дуже дорогим. Особливо варто звернути увагу на корейські кросовери, де ці аспекти стають окремою темою для обговорення.
Наприклад, шестиступінчасті автоматичні трансмісії A6MF1 або A6F24, встановлені в кросоверах Kia та Hyundai, мають завищений регламент обслуговування. Виробник рекомендує заміну оливи кожні 90 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, у корейських шестиступінчастих трансмісіях неможливо замінити фільтруючий елемент без повного розбирання самої трансмісії.
Крім того, автоматичні трансмісії часто виходять з ладу через перевантаження, зокрема під час буксирування причепа або подолання бездоріжжя.
Окрім того, конструкційна особливість шліцевого з’єднання кутового редуктора повного приводу може призводити до потрапляння вологи та утворення ржавчини, яка швидко пошкоджує шлиці. Так як ржавчина твердіша за матеріал шлиців, вони швидко стираються та пошкоджуються.
Тому рекомендується регулярно розбирати, чистити та змащувати редуктор, що може трохи продовжити його ресурс. Крім того, слід уникати глибоких калюж та сильного бездоріжжя.
При пробігу понад 100 000 кілометрів часто виходить з ладу передня хрестовина карданного вала. В такому випадку рекомендується також замінити підвісний підшипник та підвести вал в баланс.