У мережі показали, як спочатку виглядав знаменитий “Запорожець” ЗАЗ-966
Прототип дводверного седана ЗАЗ-966 суттєво відрізнявся зовнішнім виглядом від серійної моделі. Найбільш очевидною відмінністю була задня частина прототипу.
У мережі з’явилися фотографії оригінального дизайну “вухатого” ЗАЗ-966. На початковому етапі розробки дизайнери мали своє власне бачення автомобіля.
ЗАЗ-966, який став відомим багатьом українцям, був представлений у 1967 році. Цей компактний дводверний седан мав задньопоставлений двигун.
Культовий “Запорожець” полюбився автолюбителям своєю доступністю та надійністю. Він також володів непоганою прохідністю, особливо для свого класу.
Після дебюту “горбатого” ЗАЗ-965 у 1960 році, завод почав розробляти нову модель ЗАЗ-966. Вже в листопаді 1961 року був представлений перший прототип.
Серійна модель ЗАЗ-966 зберегла багато елементів дизайну прототипу, але між ними є численні відмінності. Прототип 1961 року мав більш гармонійну форму кузова з закругленим заднім бічним склом.
У прототипі була більш компактна радіаторна решітка з закругленим дизайном, яка не з’єднувала передні фари, як у серійній моделі.
Іншою помітною відмінністю був дизайн задньої частини автомобіля. У прототипі вона мала стрімкіші вигини та вертикальні задні ліхтарі.
Бокові повітрозабірники прототипа відрізнялися від серійної моделі. Вони були компактнішими та мали іншу обробку з хромом.
Інші відмінності включали бампери, лобове скло, дах та логотипи. З годинами ЗАЗ-966 отримав знайомий дизайн і став одним з найпопулярніших автомобілів у СРСР.