Водіям розповіли, чому не можна заправлятися, якщо на АЗС стоїть бензовоз
Існують водії, які відмовляються заправлятися, доки на заправній станції присутній бензовоз. Чи виправдане таке рішення? Про це розповість видання “Твоя МАШИНА”.
Перш за все, варто з’ясувати, як саме відбувається процес зливу палива. Під час нього цистерну заземлюють, під колеса ставлять спеціальні “черевики” для запобігання руху, а також перевіряють цілісність пломб. Після цього оператор повинен забрати пробу палива, щоб уникнути наявності води та інших домішок у паливі. Заправка через колонки починається після 15-20 хвилин, коли паливо відстоюється.
Після зливу палива з дна резервуару можуть піднятися осади, такі як дрібні частинки фарби, бруду або іржі. Якщо ці речовини потраплять у паливну систему, вони можуть забруднити паливні фільтри та спричинити перегрів паливного насоса. Це може призвести до відмови запобіжного клапана, який відповідає за підтримку тиску. У такому разі насос не зможе забезпечувати достатній тиск, що може спричинити проблеми з запуском двигуна.
Після заміни паливного фільтра, пошкоджений бензонасос може продовжувати скидати тиск. Крім того, при їзді на високих обертах буде зберігатися неправильний тиск, що може призвести до детонації, прогоряння поршнів, клапанів та інших поломок.
Отже, якщо на заправній станції присутній бензовоз, то заправлятися там не рекомендується. Крім того, перед заправкою варто запитати про те, як давно проводився злив палива. Критично важливо також встановити додатковий сітчастий фільтр. Ідеальним варіантом буде, якщо корпус фільтра буде прозорим, що дозволить контролювати стан палива. Затемнення фільтра свідчитиме про його забруднення.