Водіям розповіли, що станеться, якщо їздити з грижею на колесі
Автомобільний експерт наголошує на важливості усвідомлення небезпеки бічних гриж на боковині покришки та негайної заміни колеса. Багато водіїв, на жаль, ігнорують цю проблему, вважаючи, що вона не впливає значно на їздові якості автомобіля.
Грижа є опуклістю на боковині шини, яка виникає через розрив ниток корду в цьому місці. Її поява пов’язана з ударом шини проти виступу, такого як бордюрний камінь або гострий край ями в дорожньому покритті. Важливо відразу оглянути колеса після такого удару. Колісні диски, особливо легкосплавні, можуть мати небезпечні тріщини, а на шинах можуть утворитися грижі. Зазначено, що грижа може виникнути навіть на внутрішній частині шини, яка не є видимою. Якщо опуклість грижі на шині перевищує 10 мм, існує велика ймовірність раптового розриву.
У разі невеликої грижі можна повільно доїхати до місця, де заміните колесо. Більш безпечною є грижа на задньому колесі автомобіля. У випадку відсутності запасного колеса, рекомендується перенести пошкоджену шину на задню вісь. Якщо у вас є запаска, то необхідно вчасно замінити пошкоджене колесо, особливо якщо запасне колесо повнорозмірне і ідентичне за розміром і типом з пошкодженою шиною, зауважив експерт.
Вибір між використанням вузького запасного колеса та колеса з грижею залежатиме від розміру самої грижі. Необхідно зазначити, що ремонт шини з грижею неможливий, оскільки не існує технології для з’єднання розірваних ниток корду або їх заміни. Таке пошкодження не варто ремонтувати, оскільки його початкові параметри міцності та ресурсу не можуть бути повністю відновлені. Відремонтована шина може використовуватись, якщо єдиним варіантом є використання її як запаски.