Водіям розповіли, чим обернеться заправка автомобіля до повного бака

Одна з відомих історій, що розповсюджується серед автомобілістів, пов’язана з тим, як правильно заправляти автомобіль “під зав’язку”.

Багато водіїв вважають, що ця практика може створювати потенційну небезпеку, тоді як інші без сумніву дотримуються цієї звички. Однак експерт вирішив розкрити деякі реальні проблеми, про які варто пам’ятати водіям.

По-перше, одна з очевидних пасток полягає в заправці улюбленого автомобіля пальним з невідомого бренду АЗС. Дійсно, такі ризики все ще існують, особливо для тих, хто користується автомобілями з дизельними двигунами. Придбане дизельне паливо може виявитися літнім сортом, яке може затвердіти при низьких температурах, що може призвести до раптової зупинки двигуна на швидкісній дорозі. Тому, якщо паливний датчик показує необхідність поповнення запасу палива, розумно додати невелику кількість “важкого палива” з використанням спеціальних присадок, таких як антигель та цетанові коректори. Після цього варто шукати АЗС, пов’язану з авторитетним і відомим брендом, що забезпечить надійне постачання палива.

Інший небажаний сценарій виникає, коли після заправки в салоні автомобіля почувається різкий запах бензину. Це може свідчити про можливе пошкодження з’єднань паливної системи. Якщо різкий запах з’являється миттєво, це може означати, що паливний насос не є герметичним. Це часто трапляється після ремонту, коли механіки не вдались вирішити проблему належним чином, що спричинило проникнення паливних парів з баку в салон через пошкоджені ущільнювальні елементи. Якщо ви помітили виразний запах, важливо негайно звернутися до сервісного центру, оскільки сильний витік може призвести до небезпечної пожежі.

Тепер перейдемо до іншої поширеної ситуації. Деякі водії мають дивну звичку намагатися “заправити до краплі” ще трохи палива в бак після того, як бензонасос вимкнувся. Це не рекомендована практика, оскільки це може призвести до розливу пального, якщо водій не зможе належним чином закрити кришку бензобака. Ця проблема часто спостерігається на старих автомобілях радянського виробництва.

Важливо зазначити, що сучасні іномарки також мають свої власні проблеми. Вони використовують складні системи вентиляції баку з численними клапанами. Один з таких клапанів, відомий як гравітаційний, автоматично закриває вентиляційну трубку, коли автомобіль нахилений під крутим кутом, щоб запобігти витоку палива при аварії. Інший клапан, відомий як вентиляційний, постачає повітря в бак, щоб запобігти утворенню зон низького тиску. Проте, коли водій намагається “довтиснути” додаткове паливо, ці клапани можуть вийти з ладу, що призводить до витоку палива через зливний отвір. У разі серйозної аварії така ситуація може стати потенційно небезпечною і призвести до пожежі.

Джерело avtosota.com
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти