Німці назвали машини, які не проїдуть 100 000 км без поломок
Німецька організація Dekra, яка співпрацює з авторитетним автомобільним виданням Autobild, вже з 2014 року перевіряє надійність автомобілів, тестуючи їх на протязі 100 000 кілометрів. Після цього автомобілі проходять повний аналіз, і їм присвоюються оцінки залежно від стану всіх компонентів.
Список найненадійніших автомобілів, за версією німецьких експертів.
На 16-му місці розташувався BMW 540i xDrive (універсал). У цьому автомобілі було виявлено 25 дефектних областей, і він отримав оцінку 3. Серед поломок, що сталися до досягнення пробігу в 100 000 кілометрів, були вихід з ладу кермового управління, нерівна робота двигуна та тріщина в диску проміжної опори карданного валу.
На 15-му місці знаходиться Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4, з 25 дефектними областями та рейтингом 3. Протягом 100 000 кілометрів пробігу у цього кросовера Ford було виявлено безліч дрібних поломок, включаючи поломку моторчиків склоочисників та тріщину в картері трансмісії.
На 14-му місці розташувався Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost з 27 дефектними областями і рейтингом 3. Головною проблемою, яка вплинула на загальну оцінку цього універсала Ford, був ослаблений гвинт інтеркулера.
На 13-му місці знаходиться Kia Karens 1.7 CDTi з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Протягом тестування в цьому кросовері Kia сталися поломки датчиків паркування, підшипника та акумулятора, а також були виявлені сліди іржі в багажнику.
На 12-му місці розташувався Renault Clio Grandtour TCe 90 з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Серед поломок, що сталися до 100 000 кілометрів пробігу, були вихід з ладу SD-карти навігаційної системи, збої в роботі трансмісії та зношування матеріалів салону.
На 11-му місці розташувався Seat Leon 1.6 TDI з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Поломкою, яка сталася на пробігу 80 тисяч кілометрів, була серйозна механічна поломка коробки передач, а також виявлено корозію колісних арок і маточок.
На 10-му місці знаходиться Suzuki Vitara S з 29 дефектними областями та рейтингом 3-. Цей автомобіль стикався з безліччю поломок, включаючи відмову двигуна, що вимагала обслуговування.
На 9-му місці розташувався Ford Grand C-Max 2.0 TDCi з 30 дефектними областями та рейтингом 3-. Проблеми з електронікою, зокрема з навігаційною системою, яка не відображає зображення, та корозія штекера керування турбокомпресором, стали причиною такої оцінки.
На 8-му місці розташувався BMW i3 з 31 дефектною областю та рейтингом 3-. Проблеми з неякісним кабелем заряджання батареї та несправність датчика тиску, який відповідає за відкриття лючка для заряду акумулятора, спричинили таку оцінку.
На 7му місці знаходиться Volkswagen Golf 1.4 TSI з 32 дефектними областями та рейтингом 3-. Після пробігу 100 000 кілометрів у цього автомобіля виявилося 12 поломок, серед яких збої в роботі системи автоматичних склопідйомників, дисплея, системи старт-стоп та інших. Також передні амортизатори почали текти, а подвійне зчеплення роботизованої трансмісії вийшло з ладу.
На 6-му місці розташувався Citroen C4 Cactus PureTech 110 з 34 дефектними областями та рейтингом 4+. Серед поломок були проблеми з коробкою передач та системою запалення.
На 5-му місці знаходиться Chevrolet Orlando LT+2.0 TD з 35 дефектними областями та рейтингом 4+. Виявлено тріщини в втулках приводного валу та серйозні ушкодження 6-діапазонної автоматичної трансмісії.
На 4-му місці розташувався BMW 218i Active Tourer з 39 дефектними областями та рейтингом 4. На 36 000 кілометрів пробігу виявили несправний підшипник колінчастого валу, а двигун двічі потрапляв в аварійний режим після запуску. Також вийшов з ладу диск зчеплення.
На 3-му місці розташувався Audi Q3 2.0 TDI quattro з 42 дефектними областями та рейтингом 4. На 27 000 кілометрів двигун Q3 декілька разів переходив в аварійний режим через несправність лямбда-зонда. Поломка системи рециркуляції газів відбулася на 51 000 кілометрів, а поломка трансмісії – на 100 000 кілометрів.
На 2-му місці розташувався Subaru XV 2.0 D з 44 дефектними областями та рейтингом 4. Проблеми зі зчепленням, корозія кромок деталей шасі, поломки водійського сидіння та пошкодження обшивки крісел – це лише деякі з проблем, виявлених у Subaru за 100 000 кілометрів пробігу.
На 1-му місці знаходиться Ford Fiesta 1.0 EcoBoost з 52 дефектними областями та рейтингом 5. Ослаблений болт кріплення натягувача ременя ГРМ призвів до пошкодження двигуна незадовго до досягнення пробігу 100 000 кілометрів. Також були проблеми з механізмами кермового управління та втратою охолоджуючої рідини.