Назвали німецькі автомобілі, які не рекомендують купувати навіть самі німці
Провідні автовиробники з Німеччини завдяки своїй винятковій інженерній майстерності та високій якості здобули славу, але останнім часом спостерігається певне зниження надійності, що викликає побоювання у фахівців галузі. Давайте розглянемо деякі моделі, що привертають увагу через проблеми.
Audi R8, TT та Volkswagen Sharan
Навіть висококласні бренди, як Audi та Volkswagen, стали свідками випадків проблем з надійністю. Перший славетний Audi R8 і TT, які відзначалися відмінною продуктивністю, зіткнулися з певними ускладненнями, які вплинули на їхню репутацію.
Volkswagen Sharan
Аналогічно, Volkswagen Sharan, який раніше був високоякісною моделлю, набув сумнівної популярності як один із найпроблемніших автомобілів, що підкреслила авторитетна агенція TÜV.
Проблеми з двигуном: BMW N63B44 та VAG EA888
Двигун BMW N63B44 зазнав ретельного аналізу з боку фахівців з AutoBild. Незважаючи на численні вдосконалення, V8 з подвійним турбонаддувом продовжує мати проблеми, такі як витік інжектора та гідроудари. Більше того, він став відомим своєю здатністю до великого споживання мастила.
Моделі автогрупи Volkswagen (VAG) з двигунами EA888 об’ємом 1,8 та 2 літри також відзначилися зростанням витрати мастила. Ця проблема стосується декількох поколінь і не має вирішення. Проблема передчасного зносу ланцюга газорозподільного механізму, яка зменшує довговічність, досі існує навіть у надійних моделях Audi.
Audi A6, Opel Astra та інші
Audi A6, вироблений з 2011 по 2018 рік, був визнаний ненадійним експертами порталу What Car. Проблеми з ланцюгом газорозподільного механізму та часті електричні несправності вразили репутацію цієї моделі. Подібні проблеми вплинули на Opel, зокрема на популярну модель Astra.
Автомобілі Opel, виготовлені до 2015 року, особливо з двигуном об’ємом 1,4 літри, постійно стикаються з проблемами двигуна. Зіпсовані прокладки у теплообміннику спричиняють змішування мастила та антифризу. Податливість до проблем з поршнями, зношених ланцюгів ГРМ та несправностей системи охолодження погіршують ситуацію.
Інші проблемні німецькі моделі
Починаючи з 2009 року, кросовери BMW X3 були відзначені німецьким автомобільним клубом ADAC через постійні поломки турбонаддува та стартера. В той же час, Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, бореться з проблемою застарілих ланцюгів ГРМ, що нагадують велосипедні ланцюги. Постійні проблеми з електронікою хвилюють власників Mercedes-Benz A-Class, які придбали моделі після 2018 року. Власники Mercedes-Benz GLA з виробництва 2012 року також стикаються з питаннями, пов’язаними з ланцюгами ГРМ.
Відсутність контролю якості та монтажу
Окрім механічних дефектів, німецький автомобільний сектор також має проблеми зі збіркою. Незбалансованість кузова, скрипучі панелі, роз’єднані пластикові компоненти та непереборна електроніка стали звичною справою. Навіть дорогі марки, такі як Maybach, стали заручниками цих недоліків.