7 причин, чому смикається автоматична КПП: несправність може дорого коштувати

Іноді власники авто з автоматичною трансмісією зауважують, що при переході на іншу передачу відбуваються деякі ривки або навіть поштовхи. Експерти попереджають, що це далеко не завжди говорить про несправність КПП, проте може свідчити про проблеми з іншими вузлами та агрегатами.

Зношування опор двигуна

Силова установка може смикатися при різкій зміні обертаючого моменту на вихідному валу.

Люфти у трансмісії автомобіля

Ривки при перемиканнях можуть бути, коли “вибираються” люфти у зношених з’єднаннях трансмісії. Подібна «хвороба» може вразити шарніри та шліцеві з’єднання карданного валу, ШРУСи, шестерні головної передачі та диференціала.

Поломка двигуна

Трапляється, що «ривки» відбуваються через перепустки запалювання в циліндрах. Перебої в роботі форсунок або пропуски іскроутворення призводять до того, що після кількох робочих циклів йде холостий. Також можливі порушення у роботі системи вентиляції картера.

Неправильна температура робочої рідини

Трансмісійна рідина для кращої роботи повинна мати температуру в діапазоні 50–90°С. Ривки при перемиканні передач можуть траплятись при негативних температурах у разі непрогрітої трансмісії.

Нестача чи надлишок рідини

Кількість рідини має бути оптимальною, інакше можуть статися не тільки збої в перемиканні передач, а й вихід з ладу всієї трансмісії.

Нечітка робота приводу

Корозія спеціального троса в оболонці може призвести до втрати рухливості. У результаті коробка може перескакувати з режиму D на N і назад.

Збої у гідравліці

Фрикціони низької та високої передач можуть неузгоджуватися у процесі роботи, що також призводить до ривків. Їх причиною може стати знос або підвисання редукційного клапана рідинного насоса або пошкодження на певній лінії тиску.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти