Навіщо водії зі стажем переводять двірники у «зимовий режим»
Практично кожен автомобіліст розуміє, що зима є проблемною порою року для експлуатації транспортного засобу. У зв’язку з цим багато водіїв зі стажем навчилися переводити свої склоочисники в «зимовий режим».
Як відомо, двірники за мінусової температури мають властивість прилипати до поверхні лобового скла. Водії змушені відколупувати їх або відігрівати гарячою водою. Щоб не допускати подібного, автомобілісти часто піднімають склоочисники нагору, залишаючи їх у подібному становищі на час простою.
При цьому експерти звертають увагу, що систематичне підняття двірників загрожує тим, що пружина у кріпленні механізму розтягується. Через це притискна сила двірників слабшає, і вони гірше виконують свою безпосередню функцію.
В Україні суди почали позбавляти водійських прав за їзду на «євробляхах»
Мало хто знає, що у сучасних автомобілів для цього передбачена спеціальна функція. «Зимовий режим» двірників можна адаптувати зі звичайного ремонтого положення щіток склоочисника. У ньому двірники автоматично піднімаються і можуть утримуватися в такому положенні стільки, скільки потрібно без шкоди механізму.