Названо найпроблемніші автомобілі, які найчастіше ламаються
При покупці автомобіля, особливо старого, на перший план виходить фактор надійності. Ніхто не хоче мати машину, яка більше часу проводить на СТО, аніж на дорозі.
На цю проблему звернули увагу експерти Whatcar. В результаті великого дослідження, що охопило 25 тисяч автовласників у Великій Британії за останні два роки, вони склали детальний аналіз ненадійних моделей по кожному з сегментів.
Сімейні кросовери:
Peugeot 3008 (2017 – зараз): Проблеми з електричною системою.
Range Rover Evoque (2011-2019): Проблеми з трансмісією та частими поломками гальмівних систем.
Jaguar E-Pace (2017 – теперішній час): Нерегулярна робота двигуна та проблеми із системою кондиціювання повітря.
Audi Q3 (2018 – нині): Ненадійний двигун та система охолодження.
BMW X1 (2015-2022): Часті відмови системи підвіски та проблеми з трансмісією.
Volvo XC40 (2017 – зараз): Проблеми з гальмами та частими відмовами електроніки.
Dacia Duster (2013 – 2018): Часті поломки трансмісії та двигуна.
Преміальні кросовери та позашляховики:
Land Rover Discovery (2017 – нині): Проблеми з електричною системою та неполадки в роботі трансмісії.
Range Rover (2013-2022): Високі витрати на ремонт та часті відмови у роботі двигуна.
Range Rover Sport (2013-2022): Проблеми із системою підвіски та трансмісії.
Компактні авто:
Ford Fiesta (2017 – теперішній час): Електрична система зазнає збоїв, особливо пов’язаних з електронікою в салоні.
Хетчбек Volkswagen Polo (2018 – зараз): Проблеми з автоматичною коробкою передач.
Toyota Yaris (2011-2020): Високий рівень шуму в салоні під час руху на високих швидкостях.
Преміальні авто:
Audi A6 (2018-тепер): Несправності електричної системи та проблеми з мотором.
Audi A6 (2011 – 2018): Періодичні поломки трансмісії та системи охолодження.
Jaguar XF (2015 – теперішній час): Проблеми з електричною системою та трансмісією.