Чому скандинавські водії не прогрівають двигун і як це впливає на автомобіль

Суперечки навколо необхідності прогріву двигуна автомобіля в холодну пору року точаться вже багато років. Деякі водії дотримуються цієї процедури, інші вважають її зайвою. Однак у Скандинавії, де морози бувають суворими, водії знайшли альтернативні способи впоратися з холодом без шкоди для мотора та навколишнього середовища.

У Скандинавії велика увага приділяється екології та турботі про природу. Закони та правила щодо екології у країнах цього регіону суворі. Наприклад, у Фінляндії не можна просто стояти на місці із запущеним двигуном більше двох хвилин, а при температурі нижче -15°C це обмеження збільшується до чотирьох хвилин.

Власники приватних будинків зазвичай не мають проблем із прогріванням автомобіля. Багато з них будують гаражі або встановлюють спеціальні передпускові обігрівачі, які швидко прогрівають рідину, що охолоджує.

Багатоквартирні будинки також надають можливість для прогріву автомобілів. На дворах можна побачити спеціальні стовпчики з розетками та таймерами. Ці стовпчики дозволяють водіям підключити електричний передпусковий підігрівач антифризу. Цей пристрій включає нагрівальний елемент і насос, обігріваючи рідину, що охолоджує, і піднімаючи температуру від -20°C до +25°C всього за півгодини.

Скандинавський досвід показує, що прогрівання двигуна перед рухом не завжди є обов’язковою процедурою. Натомість, водії знаходять альтернативні способи забезпечити комфорт у холодну пору року, скорочуючи шкідливі впливи на навколишнє середовище та продовжуючи термін служби своїх автомобілів.

Джерело Avtosota
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти