Водіям розповіли, який вид антифризу категорично не можна доливати до автомобіля

Автомобільні системи охолодження відіграють ключову роль у підтримці нормальної температури двигуна, запобігаючи його перегріву та забезпечуючи ефективну роботу. Антифриз є важливою складовою цієї системи, запобігаючи замерзанню в холодну погоду та перегріву у спеку. Однак багато власників автомобілів не усвідомлюють, що змішувати антифриз різного кольору може призвести до серйозних проблем.

Різні кольори антифризу: що це означає?

Виробники антифризів додають різні барвники для позначення хімічного складу та захисних властивостей продукту.

G11 – синій або зелений: традиційний антифриз, що містить силікати. Зазвичай використовується в американських та європейських автомобілях.

G12 – помаранчевий/рожевий: антифриз з органічними кислотами (OAT) для покращеного захисту та тривалого терміну служби. Зазвичай використовується у деяких азіатських автомобілях.

G12+ — помаранчевий/рожевий, є вдосконаленим варіантом G12 з додатковими добавками для покращеного захисту двигуна.

G12++ – зазвичай фіолетовий або яскраво-рожевий, містить органічні кислоти у своєму складі, що забезпечує ефективний захист від корозії. Має розширені характеристики для захисту системи охолодження. Він призначений для використання в сучасних двигунах, де потрібний високотехнологічний захист від замерзання, корозії та перегріву.

G13 – цей тип антифризу зазвичай фіолетового кольору і являє собою органічний антифриз з додаванням силікатів. Він поєднує в собі характеристики G12 та G12+.

Чому не можна змішувати антифриз різного кольору?

Хімічна взаємодія: Різні типи антифризів містять різноманітні хімічні сполуки. Їх змішування може призвести до утворення опадів, корозії та інших хімічних реакцій, які негативно позначаються на системі охолодження.

Погіршення характеристик: Змішування антифризів різних типів може знизити захисні властивості рідини, що призведе до замерзання або перегріву двигуна.

Пошкодження ущільнень та ущільнювальних матеріалів: Різні склади антифризів можуть негативно впливати на гумові та пластикові деталі системи охолодження.

Якщо настала крайня потреба
Експерти звертають увагу, що у разі нагальної потреби майже всі види антифризів можна тимчасово використовувати разом. Винятком є антифризи G11 та G12, які змішувати категорично не рекомендується. Також до системи охолодження можна додавати дистильовану воду, якщо під рукою немає відповідного типу рідини. Однак після таких маніпуляцій потрібно якнайшвидше повністю замінити всю охолоджувальну рідину, попередньо промивши систему охолодження.

Як перевірити сумісність антифризу

Якщо ви все ж таки зважилися змішати різні види антифризів, експерти пропонують перевірити їхню сумісність, попередньо змішавши в окремій ємності і залишивши на 15 хвилин. Якщо за цей час рідини вступили в бурхливу реакцію, використовувати їх разом в автомобілі категорично не можна.

Джерело Hyser
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти