Механік назвав 3 головні помилки під час прогрівання двигуна, які вбивають автомобіль
У холодні ранки багато водіїв відчувають спокусу максимально швидко виїхати на дорогу, ігноруючи важливість правильного прогріву двигуна. Однак експерти видання Hyser, спираючись на досвід досвідчених механіків, наголошують, що недосвідчені автомобілісти часто припускаються серйозних помилок, які можуть призвести до негативних наслідків для автомобіля. Ці помилки можуть стати причиною серйозних пошкоджень і скорочення терміну служби автомобіля.
1. Перевантаження обігрівача після запуску двигуна
Першою і, можливо, найпоширенішою помилкою під час прогрівання двигуна є перевантаження обігрівача відразу після запуску двигуна. Недосвідчені водії часто вважають, що чим більше обігрівач працює, тим швидше прогріється двигун. Однак це неправильне уявлення. Довгий прогрів може призвести до перегріву двигуна, особливо в холодні дні. Це може спричинити серйозні пошкодження, такі як перегрів двигуна або навіть його вихід з ладу.
Механік рекомендує вмикати обігрівач лише на кілька хвилин після запуску двигуна, щоб дати оливі та іншим рідинам у двигуні час для нормального розподілу.
2. Направлення гарячого повітря на замерзле лобове скло
Другою поширеною помилкою є спрямування гарячого повітря обігрівача безпосередньо на замерзле лобове скло. Хоча це може здатися логічним способом розморозити скло, насправді це може призвести до його пошкодження. Різка зміна температури може спричинити тріщини або відколи на склі.
Експерти рекомендують вмикати обігрівач і залишити його працювати на максимальній потужності, щоб потеплішав салон, а потім використовувати скребок для видалення льоду і снігу зі скла. Це більш безпечний та ефективний спосіб захисту скла від пошкоджень.
3) Квапливість під час прогрівання двигуна
І остання, але не менш важлива помилка – квапливість під час прогрівання двигуна. Деякі водії, особливо протягом зимових ранкових годин, можуть відчувати спокусу виїхати на дорогу якнайшвидше, оминаючи повноцінне прогрівання двигуна. Це може призвести до зносу двигуна та інших компонентів, а також збільшити витрату палива.
Експерти рекомендують дати двигуну час на прогрівання, особливо в холодні дні, коли мастило та інші рідини можуть бути більш в’язкими. Ідеальний час прогріву залежить від умов, але, як правило, щонайменше 5-10 хвилин достатньо для того, щоб двигун досяг робочої температури.
У підсумку, дотримуючись порад досвідчених механіків і уникаючи вищезазначених помилок, водії можуть продовжити термін служби свого автомобіля і забезпечити його більш надійну роботу в холодні дні.