Який “автомат” в автомобілі вважається найнадійнішим: не гірше за “механіку”

Серед автомобілістів є думка, що автоматична трансмісія, хоч і зручна в експлуатації, але обов’язково вкрай ненадійна, та ще й дорога в ремонті. На ділі ж все куди складніше. Є АКПП, надійність у яких не гірша, ніж у “механіки”.

Існує три найпоширеніші види “автоматів” – гідротрансформаторна, роботизована АКПП і варіатор. У кожної з них є свої переваги і недоліки.

Гідротрансформаторна АКПП має середній ресурс у 350 тисяч кілометрів і вважається найнадійнішою серед “автоматів”. До переваг можна віднести плавне перемикання передач і управління, а також простоту пристрою. При цьому у гідротрансофрматорів зазвичай низька динаміка і збільшена витрата палива.

Варіатор може відходити в середньому до 200 000 кілометрів, забезпечуючи плавний хід і комфортну їзду. Недоліками вважається дорожнеча обслуговування і ремонту, а також висока чутливість.

Роботизована коробка передач ділиться на два типи – з одним і двома зчепленнями. Перший вважається найбільш крихким і може “відходити” до 100 000 кілометрів. Другий має ресурс у 2,5 раза більший, проте в обох одні й ті самі недоліки – ривки під час перемикання передач, складність конструкції та дискомфорт під час їзди в заторах. До переваг роботів можна віднести динамічну їзду, відносно невисоку вартість і економію палива.

Експерти звертають увагу, що ресурс будь-якої КПП багато в чому залежить від умов експлуатації та обслуговування. Якщо своєчасно реагувати на проблеми, вчасно міняти трансмісійну рідину і не перевантажувати “автомат”, то він зможе прослужити дуже довго.

Джерело Telegraf
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти