Чому “закипає” двигун: механік назвав типові причини перегріву мотора
Уживані машини часто можуть доставляти проблеми з перегрівом двигуна. Це загрожує серйозними несправностями, усунути які буде непросто і недешево. Особливо такий ризик високий у теплу пору року. При цьому у кожного конкретного випадку є своя причина. Експерти видання ampercar.com з посиланням на досвідченого автомеханіка виділили шість основних причин “закипання” мотора.
1. Проблеми з вентилятором охолодження
Несправний запобіжник або датчик температури можуть вивести з ладу вентилятор, який відмовляється спрацьовувати в потрібний момент. Вирішити проблему тимчасово можна, переключивши дроти так, щоб вентилятор працював постійно.
2. Зношені гумові патрубки та затискачі
Згодом патрубки і затискачі зсихаються і тріскаються, через що з системи може витекти аніфриз. Уникнути проблеми можна за допомогою постійного контролю.
3. Забруднений термостат
Старі відкладення можуть забити термостат і вивести його з ладу. Це може призвести до порушення циркуляції антифризу і перегріву двигуна. Термостат потрібно регулярно перевіряти і за необхідності чистити.
4. Забитий радіатор
Бруд, пил, пух, інше сміття і залишки комах можуть з часом забивати радіатор, який перестає виконувати свою функцію охолодження мотора. Чистити радіатор рекомендується раз на два роки.
5. Якість і склад антифризу
Неякісна охолоджувальна рідина або використання антифризу, що втратив з часом свої властивості, також може бути причиною перегріву двигуна. Важливо вибирати сертифікований продукт і регулярно міняти його відповідно до рекомендацій виробника.
6. Низький рівень моторного масла
Багато хто не знає, але моторне мастило служить не тільки для змащення рухомих деталей двигуна, а й для охолодження агрегату. Брак оливи призводить до перегріву і виходу мотора з ладу.