Українець втратив 28 тисяч гривень через неправильну діагностику автомобіля
Під час ремонту сучасних автомобілів правильна діагностика може мати ключове значення. Яскравим прикладом тому став випадок, описаний одним з українських водіїв у спільноті автомобілістів «еДрайв».
Чоловік під ніком Mike_v30 пояснив, що є власником Ford Focus III 2017 року з 2.0 бензиновим двигуном і роботизованою КПП PowerShift. У певний момент автомобіліст став помічати дивний стукіт з лівого боку авто. Спершу звук був неголосним, але з часом став посилюватися. Водій вирушив на СТО, де виявили люфт у лівому колесі, а також запідозрили проблему з рульовою тягою або рейкою. Чоловік купив нову тягу, але це не вирішило проблему. Потім він придбав додатково і нову рейку, яка обійшлася в чверть вартості авто – понад 18 тисяч гривень. Однак навіть після цього стукіт нікуди не зник.
Автовласник вирушив на інше СТО, де йому діагностували несправність кульової опори праворуч, але звук йшов з лівого боку. Після цього знайомий порадив чоловікові самому пошукати в інтернеті, яким буває звук зламаного опорного підшипника. Він був схожий на те, що водій чув у своєму авто. У розпачі чоловік замовив нову деталь і вирушив до автомайстерні, де проблему вирішили за 40 хвилин. У підсумку через неправильні рекомендації чоловік витратив на усунення несправності 27 800 гривень, хоча фактично це коштувало 1 800 гривень.