5 ознак того, що автовласника намагаються “розвести” на СТО

Сучасні автомобілісти дедалі частіше звертаються по допомогу до автомайстерень, дехто звик їздити на СТО навіть із найнезначнішими проблемами. Однак варто пам’ятати, що серед механіків не всі сумлінні та порядні люди. Іноді трапляється так, що в сервісі автовласника банально намагаються “розвести” на гроші. До таких ситуацій потрібно бути готовим і вміти вчасно розпізнати. Експерти SlashGear виділили 5 ознак ймовірного шахрайства.

1. Відсутність прозорості в ціноутворенні
Якщо співробітники СТО ухиляються від прямої відповіді про вартість робіт або постійно їх змінюють, значить, найімовірніше, вони намагаються вивудити з вас якомога більше грошей.

2. Рекомендації щодо непотрібного ремонту
Іноді механіки рекомендують виконати сумнівні роботи, які можуть здатися вам непотрібними. Не варто соромитися, краще поставити їм уточнювальні запитання про те, навіщо потрібні ті чи інші послуги і чи можна без них обійтися.

3. Суперечливі діагнози
Якщо різні фахівці називають різні причини тієї чи іншої проблеми, значить хтось із них грубо помиляється або відверто бреше. Краще звернутися за діагностикою до третього майстра, щоб зрозуміти, хто саме вводить вас в оману.

4. Агресивний маркетинг
Нерідко механіки намагаються агресивно нав’язати вам якісь додаткові послуги або покупки. Таких фахівців краще цуратися.

5. У процесі ремонту виникають нові поломки
Якщо ви приїхали на СТО з однією проблемою, але в процесі ремонту з’являються все нові й нові несправності, значить щось не так або з вашою машиною, або з майстрами, які її ремонтують. Краще попросити механіка детально пояснити причину кожної з поломок. Якщо це сумлінний і компетентний фахівець, то він без проблем все розповість і не стане ухилятися від відповідей на уточнювальні запитання.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти