Чи справді в машинах з повним приводом швидше “лисіють” шини?

Для багатьох автомобілістів система повного приводу (AWD) є справжнім порятунком під час їзди бездоріжжям або слизькими поверхнями. Однак поліпшене зчеплення у вашому повнопривідному автомобілі може коштувати вам того, про що ви не підозрюєте: більш швидкого зносу шин.

Експерт популярного автомобільного радіошоу Car Talk Рей Мальоцці розповів, що чіпка повнопривідна платформа може потребувати заміни повного комплекту шин частіше, ніж задньопривідна або передньопривідна. Нещодавно один зі слухачів поставив механіку запитання, чи обдурили його в автосервісі, коли заявили, що після проколу однієї шини на його повнопривідному авто нав’язали заміну повного комплекту гуми.

Рей Мальоцці погодився з оцінкою колеги. Він підтвердив, що їзда повнопривідного автомобіля залежить від того, наскільки однаково зношені шини. “Коли у вас повнопривідний автомобіль, ви не хочете, щоб одне колесо було зношене більше (або менше), ніж три інших”, – сказав експерт водієві.

“У повнопривідному автомобілі, коли колеса повинні обертатися з різною швидкістю (наприклад, коли ви повертаєте), є коробка передач, що називається центральним диференціалом, яка вмикається та керує всім цим. Але якщо у вас одна шина більша за інші три, то це колесо завжди буде обертатися повільніше, і ви змусите міжосьовий диференціал працювати постійно – навіть під час руху прямо. Скільки б ви не заплатили за чотири шини, це лише мала частина того, скільки коштуватиме заміна міжосьового диференціала”, – пояснив він.

Джерело Dayton Daily News
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти