Водіям назвали сім причин, чому штовхається «автомат»
Водії автомобілів з АКПП іноді можуть помітити, що їхня трансмісія починає «пинатися». Це неприємне явище має свої причини, сім найпоширеніших із них назвали експерти.
Несправність двигуна
Причиною поштовхів в «автоматі» може бути «троїння» двигуна або проблеми з системою вентиляції картера. З’ясувати це не складно. Досить перевести АКПП в ручний режим. Якщо проблема збереглася, значить винен двигун.
Знос опор двигуна
Таке можливо під час різкого підвищення обертів обертання двигуна. Найчастіше це явище відбувається на авто з переднім приводом і поперечно встановленим мотором.
Неробоча температура масла в АКПП
Занадто холодне або гаряче мастило в трансмісії може призводити до перебоїв у роботі КПП, включно з ривками під час перемикання передач.
Люфти в трансмісії
Згодом між ШРКШами, шліцами кардана і деякими іншими елементами трансмісії можуть з’являтися люфти, які призводять до появи посмикувань АКПП. Як правило, таке виникає на машинах з повним і заднім приводом.
Порушення роботи приводу
У разі використання металевого троса як приводу від важеля перемикання до АКПП можливі ривки через появу на ньому корозії.
Порушення в роботі гідравліки
Підвисання редукційного клапана або його повного зносу може порушити роботу фрикціонів, що веде до появи нетипових ривків і поштовхів в АКПП.
Надлишок або нестача рідини в коробці
Крім підтримання оптимальної температури, трансмісійна рідина має бути присутня в АКПП в нормальному обсязі. За її нестачі або надлишку можливі не тільки поштовхи і порушення роботи трансмісії, а й повний вихід її з ладу.