10 незаслужено забутих німецьких автомобілів, які варті уваги
Німецькі автомобілі часто сприймаються як аномалія. З одного боку, вони являють собою вершину інженерної майстерності та відданості продуктивності в автомобільній індустрії. З іншого боку, ентузіасти не можуть зупинитися, обговорюючи проблеми з підшипниками колінчастого вала у BMW, відмовами IMS у Porsche і різними дивацтвами VW. Але незважаючи на численні недоліки, німецькі автомобілі посідають особливе місце в серцях багатьох водіїв, що також пояснює їхнє значне зростання вартості за останні роки.
Однак, усі зазвичай зосереджуються на одних і тих самих популярних моделях, таких як BMW M3 і M5, Porsche, C63 AMG, останній з яких є яскравим прикладом німецького «маслкара». Ці автомобілі заслужено популярні, але через їхню монументальну популярність безліч чудових німецьких автомобілів залишилися непоміченими. Давайте відкладемо вбік легендарні моделі з Баварії, Штутгарта та Інгольштадта і згадаємо інші варті уваги автомобілі з Німеччини.
Opel Calibra
Opel Calibra, відомий як Vauxhall Calibra у Великій Британії, був запущений у вересні 1989 року як флагман компанії. Основою для Calibra послужила платформа першого покоління Vectra. Кузов Calibra, з коефіцієнтом аеродинамічного опору всього 0,26, був одним з найбільш аеродинамічних серійних автомобілів свого часу. Під капотом могли перебувати різні двигуни, включно з 2,5-літровим V6, але найбільшу популярність здобув Turbo 4×4 із 2,0-літровим турбованим двигуном потужністю 201 к.с. і повним приводом. Незважаючи на чудові характеристики, Calibra затьмарила конкуренти, такі як Nissan S14 і BMW E36 Coupe. Сьогодні його цінність зростає, і він заслуговує на більшу увагу завдяки своїй інженерній вишуканості та успіхам у чемпіонаті DTM.
Audi V8
Колись Audi не була першим вибором для купівлі спортивних седанів і преміальних автомобілів. Усе змінилося після домінування моделі Quattro у WRC у 1980-х роках. Натхненні успіхом, Audi випустили флагманський седан класу люкс – V8. Цей автомобіль оснащували 3,6-літровим, а пізніше 4,2-літровим двигуном V8, що передавав потужність на всі чотири колеса через механічну коробку передач або автоматичну коробку, яка вперше поєднувалася з системою Quattro. Незважаючи на скромний зовнішній вигляд, V8 відігравав важливу роль у становленні майбутнього A8 і заслуговує на місце в історії Audi.
Porsche 968
До появи Boxster і Cayman, у Porsche був передньопривідний спортивний автомобіль із чотирициліндровим двигуном спереду. Після успіху 924 і 944, модель 968 завершила цю лінію. Вона була глибоко переробленою версією 944 зі зміненою передньою частиною, що нагадує 928. 968 пропонував вибір із чотирициліндрових двигунів і був доступний із механічною або автоматичною коробкою передач. Незважаючи на те, що 968 відповідав очікуванням, фінансові труднощі Porsche і перевага покупців до 911 обмежили його успіх. Проте, 968 має багато переваг і сьогодні часто дешевше, ніж 944.
Volkswagen Beetle RSI
У 2001 році Volkswagen випустив Beetle RSI з 3,2-літровим двигуном VR6 потужністю 221 к.с., що передає потужність на всі чотири колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач. Зовні автомобіль вирізнявся розширеними колісними арками, великими бамперами, дисками OZ і подвійними вихлопними трубами. Незважаючи на обмежений випуск у 250 екземплярів, Beetle RSI заслуговує на увагу за свій вплив на коротку епоху хот-хетчів із V6-двигунами.
Opel Insignia OPC
Після трьох поколінь невиразного Vectra, Opel випустив Insignia в 2008 році, що стала однією з улюблених сімейних машин Європи. Варіант OPC з 2,8-літровим турбованим V6 потужністю 321 к.с. виправив недоліки Vectra OPC, додавши повний привід. Незважаючи на відмінне співвідношення ціни і якості, Insignia OPC залишилася в тіні конкурентів. Проте, це чудовий вибір для тих, хто шукає щось особливе серед німецьких спортивних седанів.
Volkswagen Scirocco (Mk3)
Після 16-річної перерви, Volkswagen відродив Scirocco у 2008 році. Побудований на базі Golf, Scirocco пропонував спортивний стиль і був чудовим вибором для любителів динамічної їзди, особливо з 2,0-літровим двигуном TSI у версії R. Незважаючи на сильну конкуренцію і кризу 2008 року, Scirocco заслуговує на більше визнання сьогодні.
BMW Z3 M Coupe
BMW Z3 M Coupe, відомий як «клоунська туфля», був розроблений попри скептицизм керівництва BMW. Заснований на Z3 M Roadster, він мав жорсткий кузов і 3,2-літровий двигун від E36 M3. Незважаючи на те, що продажі не виправдали очікувань, сьогодні Z3 M Coupe стає дедалі ціннішим і заслуговує на увагу поряд з іншими моделями M того часу.
Volkswagen Passat R36
Volkswagen розширив лінійку R, випустивши Passat R36 з 3,6-літровим двигуном VR6 потужністю 291 к.с. і системою повного приводу 4Motion. Незважаючи на відмінні характеристики і керованість, R36 залишився в тіні інших моделей. Сьогодні це один із найдоступніших швидких універсалів на вторинному ринку, чудовий вибір для тих, хто шукає потужний і практичний автомобіль.
Opel (Buick) Cascada
Opel Cascada, заснований на Insignia, став флагманським кабріолетом компанії в 2013 році. Незважаючи на преміальний дизайн і відмінні ходові якості, Cascada не отримала належного визнання через упередженість до марки. Сьогодні це чудовий вибір серед чотиримісних кабріолетів.
Mercedes S73 T AMG
Mercedes S-Class завжди був еталоном люксових седанів. Однією з найкращих ітерацій є W140. Спеціально для султана Брунею було створено версію S73 T AMG з 7,3-літровим двигуном V12 потужністю 565 к.с. Загалом було випущено 15 таких автомобілів. Ця унікальна версія S-Class є мрією для багатьох ентузіастів, поєднуючи в собі розкіш і неймовірну потужність.